31 تیم برای در تور جهانی والیبال کیش ثبت نام کردند

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، ثبت نام تیم ها برای شرکت در تور جهانی والیبال ساحلی کیش از روز 27 آذرماه شروع شده که تا صبح امروز شنبه 31 تیم بطور رسمی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

31 تیم برای در تور جهانی والیبال کیش ثبت نام کردند

دومین دوره تور دنیای والیبال ساحلی در ایران در حالی از 27 تا 30 بهمن ماه سالجاری در جزیره کیش برگزار می گردد که علاوه بر افزایش سطح آن به سه ستاره، جایزه نقدی آن نیز 100 هزار دلار معین شده است.

ثبت نام تیم ها برای شرکت در این رقابت ها از 27 آذرماه شروع شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت که تاکنون31 تیم از 14 کشور دنیا ثبت نام کردند.

کانادا، اتریش و فرانسه (4 تیم)، روسیه و سوئیس (سه تیم)، استرالیا، هلند، جمهوری چک و لهستان (دو تیم)، اتریش، انگلیس، استونی،ایتالیا و آفریقای جنوبی با یک تیم برای حضور تور دنیای کیش ثبت نام کردند.

در جدول اصلی این رقابت ها 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رنکینگ در دو جدول قرار می گیرند.

نخستین دوره تور دنیای والیبال ساحلی در کیش از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 برگزار گردید و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا - شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی - آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک - پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 476

به "31 تیم برای در تور جهانی والیبال کیش ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 تیم برای در تور جهانی والیبال کیش ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید