کوچکترین گیمبال حرفه ای دنیا معرفی گردید

به گزارش تور استانبول، گجت نیوز نوشت: کمپانی DJI از گیمبال DJI RS3 Mini رونمایی کرد که ادعا می نماید، کوچکترین گیمبال دنیا و در عین حال محصولی فوق العاده قدرتمند است.

کوچکترین گیمبال حرفه ای دنیا معرفی گردید

کمپانی DJI سال گذشته طیف گسترده ای از محصولات نوش را رونمایی کرد که دو گیمبال DJI RS3 و RS3 Pro هم جزوی از آن ها بودند. از آن به بعد، عکس ها و تیزرهای تبلیغاتی که DJI از یک گیمیال دیگر شبیه به آن ها منتشر می کرد، نشان می داد که آن ها در پی فراوری نسخه مینی RS3 هستند. حالت وقت آن رسیده تا رسما از این دیوایس که گیمبال DJI RS3 Mini هست رونمایی شد.

این محصول از طراحی جمع وجور، سبک و باکیفیت بهره ند است. سازنده آن را تا حد ممکن کوچک طراحی نموده تا کاربر بتواند با کیف رودوشی خودش هم به آسانی آن را حمل کند. وزن آن در حالت استقاده عمودی فقط 795 گرم است که حدودا نصف وزن RS3 Pro است. این وزن برای حالت افقی هم فقط 850 گرم است. ضمن اینکه یک سه پایه برای افزایش طول دسته هم در نظر گرفته شده که آن هم 128 گرم وزن دارد.

گیمبال مینی DJI می تواند وزنی بین 400 گرم تا 2 کیلوگرم را تحمل کند. این یعنی از بسیاری از دوربین های فول فریم و بدون آینه با فرمت APS-C پشتیبانی می نماید. به طور مثال می نوانید از آن با لنز A7S3+24-70mm F2.8 GM سونی، روی آخرین ارتفاع بهره ببرید. لنزهای زوم هم به لطف این ظرفیت، می توانند با گیمبال نو DJI از حدبیشتر فاصله کانونی کامل بدون هرگونه لرزشی در تصویر فیلمیرداری نمایند.

امکانات و قیمت گیمبال DJI RS3 Mini

کوچکترین گیمبال دنیا به یک نمایشگر 1.4 اینچی لمسی رنگی مجهز شده است و از یک رابط کاربری نرم افزاری نو بهره می برد که به کاربر اجازه می دهد بیشتر کارها را بدون احتیاج به نصب هیچ اپلیکیشن انجام دهد باتری این محصول 2،450 میلی آمپر ساعتی است که با هر بار شارژ تا 10 ساعت شارژدهی خواهد داشت و برای شارژ مجدد آن می توانید از فناوری بی سیم هم بهره ببرید. شارژ این دستگاه هم با پورت USB-C و در حدود 2.5 ساعت، انجام می گردد.

DJI این محصول را با قیمت حدود 295 دلاری راهی بازارهای دنیای خواهد نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2190

به "کوچکترین گیمبال حرفه ای دنیا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکترین گیمبال حرفه ای دنیا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید