پدیده 16ساله در بارسلونا ، جوان ترین پاس گل دهنده لالیگا همه را یاد مسی می اندازد

به گزارش تور استانبول، لامین یامال 16ساله لقب جوان ترین پاس گل دهنده لالیگا را با درخشش مقابل ویارئال به خود اختصاص داد.

پدیده 16ساله در بارسلونا ، جوان ترین پاس گل دهنده لالیگا همه را یاد مسی می اندازد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بارسلونا در غیاب آرائوخو و پدری مصدوم و رافینیای محروم و البته در نبود ژاوی که او هم محروم بود، در زمین ویارئال 2 بر صفر پیش افتاد اما طبق معمول داشت کامبک می خورد. درحالی که بازی 3 بر 2 به سود میزبان تغییر نموده بود، لمینه یامال، پدیده تازه 16ساله این تیم که به مسی تازه معروفیت یافته، تیم را نجات داد تا بارسا کامبک بزند و نخستین پیروزی خارج از خانه فصل را دشت کند. خط دفاعی تیم مثل اواخر فصل گذشته است که زیاد گل می خورد و لواندوفسکی هم مثل لوای آخر فصل گذشته است که سخت گل می زند اما یامال همه را امیدوار نموده است. لامین یامال که فقط 16سال دارد، با شکستن رکورد آنسو فاتی به عنوان جوان ترین پاس گل دهنده لالیگا، به عنوان برترین بازیکن بازی دراماتیک ویارئال و بارسلونا انتخاب شد. یامال مقابل ویارئال 3 از 3 دریبل پیروز، 2دیرک، یک ایجاد موقعیت، یک پاس گل و 90 درصد دقت پاس داشت. یامال بعد از تعویض شدن به وسیله طرفداران ویارئال تشویق شد. بله، یک ستاره بزرگ در راه است.

تعطیلی کارخانه لاماسیا

شاید یامال آخرین محصول بزرگ باشگاهی باشد که تا خرخره در قرض و مسائل مالی فرو رفته و بخش زیادی از درآمدهای سال های آینده اش را هم خرج نموده است. لاپورتا اخیرا برای کم کردن هزینه ها و صرفه جویی دست به اقدامات عجیبی زده که آینده باشگاه را به خطر می اندازد. رئیس بارسا ابتدا سرویس ایاب و ذهاب بازیکنان تیم های پایه را تعطیل کرد و به والدین آنها خبر داد تا بچه ها خود را با اتوبوس به تمرین بفرستند یا خودشان آنها را برسانند. سپس تغذیه بازیکنان را هم قطع کرد و حالا بازیکنان باید از خانه لقمه های دست ساز نان و پنیر مادرانشان را به همراه بیاورند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2279

به "پدیده 16ساله در بارسلونا ، جوان ترین پاس گل دهنده لالیگا همه را یاد مسی می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده 16ساله در بارسلونا ، جوان ترین پاس گل دهنده لالیگا همه را یاد مسی می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید