والورده: گل ما را دمبله زد اما بارسلونا یک تیم است

به گزارش تور استانبول، سرمربی بارسلونا حاضر نشد از زننده تنها گل بازی خانگی تیمش مقابل تاتنهام خیلی تمجید کند.

والورده: گل ما را دمبله زد اما بارسلونا یک تیم است

به گزارش خبرنگاران ، ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی یک بر یک شب گذشته (سه شنبه) مردانش مقابل تاتنهام در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرنانان اروپا که در آن نخستین گل بازی را عثمان دمبله به شیوه ای تماشایی به ثمر رساند، حاضر نشدن از مهاجم فرانسوی که بابی انضباطی های اخیرش دوباره جنجال ساز شده است خیلی تمجید کند.

والورده گفت: دمبله گلی فوق العاده را به ثمر رساند که در آن از فضایی که داشت، حداکثر استفاده را کرد و با خونسردی کار را تمام کرد. با این حال ما یک تیم هستیم و همگی برای رسیدن به یک هدف کوشش می کنیم. ما همیشه می خواهیم برنده باشیم و چنین مسائل داخلی (نظیر بی انضباطی دمبله) را هم درون رختکن خودمان حل می کنیم. من فکر می کنم که ما مقابل تیمی که با تمام قوا آمده بود تا نتیجه بگیرد و کلی ریسک کند قرار داشتیم به خصوص در دقایق پایانی.

والورده در ادامه از یاسپر سیسلسن، دروازه بان دوم بارسلونا که در این بازی فرصت حضور در ترکیب اصلی کاتالان ها را به دست آورد، تمجید کرد و گفت: داشتن بازیکنی مانند یاسپر یک نعمت است. او هر بار که بازی می نماید، می درخشد و ما خوشحالیم او و مارک آندره تراشتگن را داریم. من نمی دانم که آیا او تصمیمی برای جدایی از ما دارد یا نه اما می دانم که بازیکنی سطح بالاست و ما در چنین سطحی از رقابت ها به وجود دو دروازه بان سطح بالا احتیاج داریم. بازی های سختی پیش رو داریم و می خواهیم همه چیز را ببریم پس به چنین دروازه بان هایی هم احتیاج داریم. من امیدوارم که سیلسن بماند. او راضی است اگرچه خیلی بازی نمی نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 103

به "والورده: گل ما را دمبله زد اما بارسلونا یک تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: گل ما را دمبله زد اما بارسلونا یک تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید