مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل ستاره سرشناس سینما با هوش مصنوعی تا سنجش قندخون بدون سوزن و خونریزی

به گزارش تور استانبول، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اسکارلت جوهانسون چهره سرشناس سینما و مد، می گوید یکی از قربانیان اصلی هوش مصنوعیطی سال 2018 بوده است. او در جریان یک مصاحبه با واشنگتن پست اعلام نموده که طی سال 2018 از چهره او در فیلمهای غیراخلاقی سوء استفاده شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل ستاره سرشناس سینما با هوش مصنوعی تا سنجش قندخون بدون سوزن و خونریزی

شگفتی های دنیای فناوری تمامی ندارد چرا که گروهی از پژوهشگران موسسه MIT نوعی چاپگر ویژه طراحی نموده اند که شیشه مذاب را به شکل سه بعدی چاپ می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها انواع تجهیزات مرتبط با دنیای فناوری بازار داغی دارند و یکی از این تجهیزات نیز دوربین های امنیتی هستند. اما پرسش این است که آیا رونق بازار دوربینهای امنیتی به ناامنی های اجتماعی مرتبط است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آمازون میخواهد با هدف افزایش دسترسی کاربران به مواد غذایی یک مجموعه نو از فروشگاه های فراوری غذای کامل را افتتاح کند که در عرض 2 ساعت همه خوراکی ها را تحویل کاربران می دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران نوعی سیستم سنجش قند خون ایجاد نموده اند که می تواند شرایط قند خون را بدون هیچ درد و سوزنی به شکل شبانه روز ثبت کند. این ایده مجذوب کننده شامل یک دستگاه سنجشگر و ابزار ردیابی قند خون است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک دادخواست که از سال 2016 علیه گوگل مطرح شده بود دوباره جنجالی شد. این دادخواست به وسیله گروهی از شهروندان استان ایلینوی تنظیم شده که مدعی نقض حریم خصوصی خود بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2170

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل ستاره سرشناس سینما با هوش مصنوعی تا سنجش قندخون بدون سوزن و خونریزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مشکل ستاره سرشناس سینما با هوش مصنوعی تا سنجش قندخون بدون سوزن و خونریزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید