مسابقه غنچه ها با موضوع خانواده من برای نو اموزان پیش دبستانی برگزار می گردد

به گزارش تور استانبول، معاون سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: مسابقه غنچه ها با موضوع خانواده من برای نو اموزان پیش دبستانی برگزار می گردد تا به دوره کودکی هویتی مستقل و جدی داده گردد.

مسابقه غنچه ها با موضوع خانواده من برای نو اموزان پیش دبستانی برگزار می گردد

تهرانی معاون سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اضافه نمود: سفارشات دغدغه مندان حوزه تعلیم و تربیت توجه به این سنین پیش از دبستان است چرا که این دوره اساس شکل گیری هویت بچه ها است.

وی اعلام کرد: هدف گذاری، برنامه ریزی و تصمیم سازی در حوزه تعلیم و تربیت بچه ها زیر هفت سال از وظایف اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است تا فعالیت های شکل گرفته در آن سبب رونق و کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی کودک محور و افزایش شادابی و نشاط در بافت خانواده های ایرانی باشد.

تهرانی با بیان اینکه تحول بنیادین باید از اوایل کودکی اغاز گردد اعلام کرد: فرصتهای شکوفایی استعدادهای بچه ها در سنین پایین باید فراهم گردد و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با این هدف تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شکوفایی بچه ها در شرایط فراهم شده رخ می دهد اظهار کرد: خانواده اولین و مهمترین پایگاه تعلیم و تربیت کودک است و بچه ها در فرصتهای تربیتی رشد می نمایند نه در پشت میز و نیمکتها.

تهرانی اضافه نمود: بچه ها در هفت سال اول سال تحصیلی ندارند بلکه سال تربیتی و اموزشی دارند و تربیت در بستر اموزش رخ میدهد .

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2135

به "مسابقه غنچه ها با موضوع خانواده من برای نو اموزان پیش دبستانی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه غنچه ها با موضوع خانواده من برای نو اموزان پیش دبستانی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید