مدل 2022 استیشن واگن پژو 308 SW معرفی گردید

به گزارش تور استانبول، نسخه استیشن واگن پژو 308 با طراحی مجذوب کننده، فضای بار عظیم تر و مجموعه ای از امکانات کاربردی رونمایی شد.

مدل 2022 استیشن واگن پژو 308 SW معرفی گردید

به گزارش خبرنگار ، در طول تاریخ شرکت های مختلف برای تسهیل فعالیت های روزمره انسان ها، رفت و آمد و برقراری ارتباط محصولات و تجهیزات هوشمند و مدرنی را فراوری و روانه بازار نموده اند که عملکرد و امکانات آن ها متفاوت بوده است و برخی از این فراوریات با اقبال کاربران روبه رو نشده است. یکی از محصولات پرکاربرد و ضروری در دنیای امروز خودرو است که در بازار دنیای توجه خودروسازان روی ساخت مدل های شاسی بلند متمرکز شده ؛ اما بسیاری از برند های اروپایی اعتقاد دارند که استیشن واگن در میان مشتریان محبوبیت دارد.

به گزارش موتوروان، پژو یکی از خودروسازان مطرح دنیا به تعداد می رود که از نسخه استیشن واگن 308 SW رونمایی نموده است تا با مدل های گروه فولکس واگن شامل سئات لئون اسپرتس تورر، اشکودا اکتاویا کمبی و فولکس واگن گلف واریانت رقابت کند. پژو 308 SW بدون شک یکی از زیباترین استیشن واگن های جمع وجور در قاره سبز است.

ظرفیت بار از 412 لیتر در مدل هاچ بک به 608 لیتر افزایش می یابد. در صورت کافی نبودن فضا، جمع شدن نیمکت عقب استاندارد 40:20:40، حجم را به 1634 لیتر افزایش می دهد و امکان بارگیری جسمی با طول بیش از 1.85 متر را فراهم می نماید. در مقایسه با نسخه قبلی پژو 308 SW، نسل تازه 6 سانتی متر طول بیشتری دارد و ارتفاع آن 20 میلی متر کاهش یافته است. عرض محور های جلو و عقب بدون تغییر هستند درحالی که شیشه جلو خودرو دارای طرح تازهی است تا جلوه زیبایی به این استیشن واگن بدهد.

درب صندوق عقب به صورت هندزفری باز می گردد و مشتریان امکانات مفیدی مانند پریز برق 12 ولت، دو محل ذخیره سازی بار، قلاب نگه داری کیف و نورپردازی LED را در آن پیدا خواهند کرد. از دیگر امکانات این خودرو فوق العاده زیبا و مدرن می توان به چراغ های جلو ماتریسی LED در بالاترین تیپ همراه با چراغ های عقب تمام LED، رینگ های 16 تا 18 اینچی و صفحه نمایش 10 اینچی دوگانه در داخل کابین اشاره نمود.

لازم به ذکر است استیشن واگن ابتدای سال 2022 وارد بازار دنیای خواهد شد و دقیقاً مانند نسخه هاچ بک، استیشن واگن در کارخانه مولهاوس استلانتیس مونتاژ می گردد. این خودرو با طراحی منحصر به فرد و قدرت بسیار زیاد موتور و پیشرانه هایش و باتری قدرتمندی که در آن به کار رفته است برای پیمودن راستا های طولانی کاملا آماده است و مخاطبان می توانند با خیال راحت از این اتومبیل فوق پیشرفته استفاده کنند.

به هر حال فراوری چنین محصولات متنوع و پیشرفته بازار های دنیای را با چالش ها و رقابت تنگاتنگی روبرو نموده است و تنور انتخاب خودروی لوکس در بین مشتریان بسیار داغ است. حال باید دید کدام شرکت خودروسازی می تواند با ارائه خدمات بهتر کاربران را به سمت محصولات خودش جذب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1763

به "مدل 2022 استیشن واگن پژو 308 SW معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل 2022 استیشن واگن پژو 308 SW معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید