ماجرای ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا (س)

به گزارش تور استانبول، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا توضیحاتی داد.

ماجرای ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا (س)

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعیدخال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا گفت: زمانی که خانواده متوفی برای انجام امور خاکسپاری به بهشت زهرا (س) مراجعه می نماید از سوی سازمان قبضی به خانواده متوفی داده می گردد که در آن تمامی دستور العمل های مراسم تدفین آمده است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا توضیح داد: استفاده نکردن از ادوات موسیقی، سنگ قبر های نا متعارف و ... از مواردی است که به اطلاع خانواده متوفی می رسد و از این رو مطرح شدن مباحثی مبنی بر وضع و ابلاغ دستور العمل های تازه و ابلاغ آن در سازمان بهشت زهرا (س) که در بعضی از رسانه ها مطرح می گردد نادرست است.

خال با اشاره به تصویر بنر نصب شده در بهشت زهرا (س) که در فضای مجازی منتشر شده است گفت: این بنر به نوعی اطلاع رسانی عمومی درباره توجه به موضوعاتی است که از پیش در سازمان بهشت زهرا (س) اعمال می شد و این اقدام سازمان تنها به منظور یادآوری بعضی از ممنوعیت ها در سازمان بهشت زهرا (س) است، زیرا استفاده از ادوات موسیقی مانند نی و دف و دیگر آلات موسیقی در حال افزایش بود.

وی تاکید نمود: ممنوعیت استفاده از ادوات موسیقی دستور العمل تازه ای نیست و از گذشته در سازمان بهشت زهرا (س) اعمال می شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1745

به "ماجرای ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا (س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا (س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید