فیلم حکایت عاشقی در سنندج اکران می شود

به گزارش تور استانبول، رئیس حوزه هنری استان کردستان درگفت وگو باخبرنگاران گفت: حوزه هنری استان کردستان در راستای حمایت از هنرمندان کردستانی و همچنین با هدف معرفی هر چه بهتر توانمندی های آنها در یک سانس ویژه فیلم سینمایی حکایت عاشقی را در سنندج اکران می کند.

فیلم حکایت عاشقی در سنندج اکران می شود

امین مرادی بیان کرد: اکران عمومی فیلم سینمایی حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضان زاده از دوشنبه 14 دی ماه سال جاری در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج آغاز شده است.

وی اظهارداشت: روز چهارشنبه 16 دی ماه و با حضور کارگردان و همچنین شماری از بازیگران فیلم حکایت عاشقی به صورت ویژه اکران می شود و در این مراسم از عوامل این فیلم هم تقدیر به عمل می آید.

رئیس حوزه هنری استان کردستان اضافه نمود: این اقدام با هدف تقدیر از احمد رمضان زاده به عنوان کارگردان و همچنین بازیگران این اثر فاخر که تعدادی از آنها کردستانی هستند صورت می گیرد.

مرادی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی حکایت عاشقی دومین ساخته احمد رمضان زاده کارگردان کردستانی است، گفت: داستان حکایت عاشقی برگرفته از داستان یک عکاس واقعی به نام احمد ناطقی است که به عنوان اولین نفر بعد از بمباران شیمیایی حلبچه به این منطقه وارد می شود و از آن عکاسی می کند.

وی ادامه داد: فیلم حکایت عاشقی جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه بخش پانوراما جشنواره فیلم خانه آسیا اسپانیا را دریافت کرده است و در سومین دوره هفته فیلم های سینمایی خانه آسیا در شهر اسپانیا و سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال به نمایش درآمده است.

وی بیان کرد: این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد برای بازی بهمن زرین پور را کسب کرده است.

از جمله عوامل این فیلم متشکل از کارگردان، احمد رمضان زاده، نویسنده گان احمد رمضان زاده، محمود اربابی وتهیه کننده هم مسعود جعفری جوزانی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی است.

بهرام رادان در نقش عکاس ایرانی و شیلان رحمانی در نقش دختر کرد، بازیگران اصلی حکایت عاشقی هستند و از دیگر بازیگران این فیلم هم می توان به قطب الدین صادقی، شوان عطوف، کیمیا مرادخانی، نرگس امینی و حسین اعتماد اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 883

به "فیلم حکایت عاشقی در سنندج اکران می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم حکایت عاشقی در سنندج اکران می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید