عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد ، برش تیرهای آهن و جا به جایی با چرثقیل ، تا این لحظه جستجو برای یافتن فرد مفقود شده به نتیجه نرسیده است

به گزارش تور استانبول، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: امروز هم عملیات آوار برداری ادامه دارد، نیروهای برش در حال بریدن تیرهای آهن هستند و این قطعات به وسیله جرثقیل جا به جا می گردد.

عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد ، برش تیرهای آهن و جا به جایی با چرثقیل ، تا این لحظه جستجو برای یافتن فرد مفقود شده به نتیجه نرسیده است

سیدجلال ملکی در مصاحبه با خبرنگاران در رابطه با آخرین شرایط آواربرداری ساختمان های غیرمجاز در محله خلازیر گفت: از روز گذشته نیروهای آتش نشانی در کنار اورژانس، شهرداری و ستاد مدیریت بحران در محل حادثه حضور دارند و بی وقفه در حال کوشش هستند.

او در رابطه با آخرین آمار مصدومان و کشته شدگان در این حادثه گفت: دو نفر زنده و 4 نفر نیز پیکر بی جانشان از زیر آوار خارج شده است. امروز نیز عملیات آوار برداری ادامه دارد و نیروهای برش در حال بریدن تیرهای آهن هستند و این قطعات به وسیله جرثقیل جا به جا می گردد. راننده های لودرها و بیل های مکانیکی نیز در حال اجرا وظایف خودشان برای آواربرداری هستند.

ملکی تأ کید کرد: آواربرداری از بخش جنوبی در ابتدای شب گذشته سرانجام یافت و پس از آن مشغول فعالیت در قسمت های شمالی شدیم و شب گذشته نیز توانستیم پیکر یک فرد دیگر را پیدا کنیم. تقریبا نیمی از محوطه آوار جستجو شده است و مشغول آنالیز قسمت های به جای مانده هستیم تا اگر فرد دیگری باقی ماند، هر چه سریعتر دسترسی داشته باشیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با مفقودی این حادثه گفت: اطلاع قطعی و دقیقی در رابطه با تعداد مفقودین نیست اما گفته می گردد که شاید یک نفر دیگر در زیر آوار مانده باشد. نقاطی که احتمال داده می شد فرد مفقود شده حضور داشته باشد، مورد جستجو نهاده شد اما به نتیجه ای نرسیدم. ما طبق پروتکل ها و نقشه های آوار موظف هستیم که نقاط دیگر هم جستجو می کنیم و هر زمان به یقین برسیم که فردی زیر آوار وجود ندارد، پایان عملیات را اعلام می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2270

به "عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد ، برش تیرهای آهن و جا به جایی با چرثقیل ، تا این لحظه جستجو برای یافتن فرد مفقود شده به نتیجه نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد ، برش تیرهای آهن و جا به جایی با چرثقیل ، تا این لحظه جستجو برای یافتن فرد مفقود شده به نتیجه نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید