عدم قانع کردن یک نماینده مجلس از پاسخ های وزیر کار به سوالی درباره اشتغال

به گزارش تور استانبول، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حضور وزیر تعاون در نشست این کمیسیون گفت: یک نماینده مجلس از پاسخ های وزیر کار درباره اشتغال قانع نشد و راستا قانونی آن طبق آیین نامه داخلی مجلس دنبال خواهد شد.

عدم قانع کردن یک نماینده مجلس از پاسخ های وزیر کار به سوالی درباره اشتغال

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 20 دی) بعد از حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون در گفت وگوی تلویزیونی گفت: در این نشست 16 سوال نمایندگان مجلس از وزیر تعاون مطرح شد که 15 نماینده پاسخ های آقای عبدالملکی را قانع کننده دانستند.

وی اضافه نمود: با اینکه 15 نماینده پاسخ های وزیر تعاون را قانع کننده دانستند، ولی مهلت دو هفته ای برای توضیحات بیشتر به آقای عبدالملکی دادند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد: یک نماینده مجلس از پاسخ های وزیر تعاون قانع نشد و کوشش خواهیم کرد که جلسه مجدد دیگری برای این موضوع برگزار کنیم و یا اینکه سیر قانونی آیین نامه داخلی مجلس را دنبال کنیم.

اسماعیلی گفت: عمده سوالات درباره اشتغال بود.

وی اضافه نمود: وزیر تعاون در این نشست گفت که 70 منطقه بحرانی در کشور از منظر بیکاری وجود دارد که این مناطقه شناسایی شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1990

به "عدم قانع کردن یک نماینده مجلس از پاسخ های وزیر کار به سوالی درباره اشتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم قانع کردن یک نماینده مجلس از پاسخ های وزیر کار به سوالی درباره اشتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید