سال 2019 قطعا سال تولید ماشین های الکتریکی خواهد بود

به گزارش تور استانبول، این ماشین ها در سال 2019 تولید خواهند شد، اما در سال 2020 در دسترس عموم قرار می گیرند

سال 2019 قطعا سال تولید ماشین های الکتریکی خواهد بود

خبرنگاران| سال 2019 قطعا سال ورود خودرو های الکتریکی به بازار جهانی خواهد بود آئودی، مرسدس بنز، جگوار، پورشه، تسلا در رقابت باهم و در تلاش برای تولید بهترین محصول خود هستند.این ماشین ها امسال تولید خواهند شد ولی تا سال آینده وارد بازار نخواهند شد.

در حال حاضر آئودی، خط تولید ماشین های الکتریکی خود را گسترش داده است. E-Tron در سانفرانسیسکو رونمایی شد چرا که انتظار می رود ایالات متحده آمریکا بزرگترین بازار فروش آن باشد. قیمت اولیه آن 75000 دلار است و چندماهی است که معرفی شده است.

مرسدس بنز اولین محصول الکتریکی خود را در سال جدید معرفی کرد. مرسد بنز EQC کمی سبک تر و اسپرت تر از همتای خود یعنی E-Tron است. این محصول امسال تولید خواهد شد و تا سال 2020 در دسترس نخواهد بود.

اولین ماشین کاملن الکتریکی پورشه در پایان امسال تولید خواهد شد و عملا در سال 2020 وارد بازار خواهد شد. مدل Taycan با قدرت 600 اسب بخار سریعترین ماشین نیست، اما به طرز شگفت انگیزی با توجه به استاندار های معمولی می تواندسرعت زیادی میان ماشین های الکتریکی دیگر داشته باشد.

بهترین ماشین هایی که در سال 2019 می آیند

بی ام و نیز خط تولید محصولات الکتریکی خود را راه انداخته و خبر داده تا سال 2021 آن ها را وارد بازار خواهد کرد. BMW با استفاده از فن آوری های جدید به گونه ای طراحی شده است که اجازه می دهد مدل های مشابه در مصرف بنزین، موتور های الکتریکی و... تولید شود. این مدل در چین ساخته خواهد شد و در سطح جهان عرضه می شود.

مینی هم کیه یکی از زیر مجموعه های است اعلام کرده که در سال 2020 تولیدی های الکتریکی خود را به بازار عرضه خواهد کرد. اطلاعات زیادی در رابطه با مدل و شرایط فروش و... درهنوز دسترس نیست.

میشیگان هم تولید ماشین های برقی را شروع کرده است و تفاوتی که با دیگر خودروسازان دارد در این است که ماشین های این کارخانه برای رفت و آمد در شهر طراحی شده اند کاری که دیگر خودروسازان در ارتباط با محصولات الکتریکی خود انجام نداد. آن می گویند انتظار می رود در سال 2020 خودروهایشان فروش رود.

منبع: سی ان ان

ترجمه: خبرنگاران

منبع: فرادید
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 219

به "سال 2019 قطعا سال تولید ماشین های الکتریکی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 2019 قطعا سال تولید ماشین های الکتریکی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید