رمز محبوبیت مجریان دهه 60 از نگاه مجید قناد

به گزارش تور استانبول، مجری برنامه های کودک و نوجوان تلویزیون گفت: طرح های بسیاری برای تولید و ساخت کار کودک و نوجوان دارم، اما تلویزیون این روز ها با همراهی اسپانسر، برنامه تولید می کند و ما هم اسپانسری نداریم و منتظر اسپانسر هستیم.

رمز محبوبیت مجریان دهه 60 از نگاه مجید قناد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مجید قناد مجری قدیمی برنامه های کودک درباره کارهای جدید خود در این حوزه گفت: طرح های بسکمک برای تولید و ساخت کار کودک و نوجوان دارم و در حال حاضر تعامل خوبی بین ما و تلویزیون وجود دارد، اما خب تلویزیون این روزها با همراهی اسپانسر، برنامه تولید می کند و اگر اسپانسر داشته باشیم می توانیم برنامه های خوبی را برای بچه ها و نوجوانان بسازیم.

کارگردان برنامه یه گُله جا با اشاره به اینکه تولید کارهای کودک را نباید منحصر به شبکه خاصی دانست، بیان داشت: همه شبکه های تلویزیون عضو یک خانواده هستند و برای مثال شبکه دو و نسیم برای تولید و پخش کار کودک فرقی با هم ندارند. مهم این است که برنامه های کودک تاثیرگذار باشند.

مدرس دانشگاه خبر، هنر و معماری و علمی کاربردی درباره رمز ماندگاری مجری های محبوب کودک و نوجوان نیز گفت: من این رمز ماندگاری را تنها عشق به بچه ها و علاقه به کاری که انجام می دهم می دانم و معتقدم اگر فردی به کاری که می کند علاقه مند باشد در حیطه خود بهترین خواهد شد. مانند مجریان دهه 60 که به شدت محبوب بودند و هنوز هم هستند.

وی با اشاره به حضور خود در سایر مدیوم ها غیر از تلویزیون بیان داشت: اگر ما برنامه ای هدفمند و در جهت آموزش و هدایت بچه ها بسازیم و بچه ها و نوجوانان استفاده بهینه ای از آن ببرند، فرقی ندارد که در کدام مدیوم تولید شود.

این تهیه کننده با اشاره به تفاوت دغدغه بچه ها و نوجوانان امروز و دیروز و نوع برنامه سازی برای آنها گفت: در گذشته تا 12 سالگی کودک و تا 5 سالگی جزو گروه سنی خردسال بودند. اما در حال حاضر بعضی وقت ها بچه های ما 5 سالشان است، اما به خاطر تکنولوژی هایی که در دسترس است، با اینکه جزو گروه سنی خردسال هستند، اما کودکند. یعنی اینکه درست است خردسال است، اما بیشتر از ذهنش می فهمد. در جامعه ما کودک 12 ساله در حد نوجوان است اما جزو گروه سنی کودک است.

وی در پایان گفت: در چنین شرایطی باید برنامه سازان کودک برای تولید کارهای کودک دقت ویژه ای داشته باشند. در این زمینه تنها تلویزیون نیست که می تواند موثر باشد و باید آموزش و پرورش و پدر و مادرها نیز به نوبه خود کمک گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 481

به "رمز محبوبیت مجریان دهه 60 از نگاه مجید قناد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز محبوبیت مجریان دهه 60 از نگاه مجید قناد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید