رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا به میزبانی قزوین برگزار می گردد

به گزارش تور استانبول، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا، طی 2 روز و در استادیوم الغدیر استان قزوین برگزار می گردد.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا به میزبانی قزوین برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، مرتضی گلشاهی، رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قزوین با اشاره به میزبانی قزوین در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا گفت: این رقابت ها در روزهای 17 و 18 آذرماه برگزار می گردد که در روز نخست آقایان و در روز دوم بانوان ورزشکار به مصاف هم می فرایند.

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قزوین اضافه کرد: خوشبختانه با کوشش های فدراسیون و مجموعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا شاهد شروع رقابت های ورزشی هستیم و پس از مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در شیراز، اکنون قزوین میزبان رقابت های تنیس روی میز پیوند اعضا است.

گلشاهی تاکید نمود: تمام کوشش من و سایر همکارانم در هیئت بر این است که میزبانی شایسته برای قهرمانان کشورمان باشیم و امیدوارم مجموعه کوشش های اجرا شده موجب گردد تا همه با خاطره ای خوش از استان قزوین بفرایند. البته در کنار مسابقات قهرمانی کشور یک برنامه فرهنگی را نیز در دستور کار داریم که طی آن تمامی ورزشکاران از کاروانسرای قدیمی استان که هم جنبه تاریخی دارد و هم فضایی برای سیاحت و گردش، بازدید می نمایند تا با فرهنگ غنی این استان بیش از پیش آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1917

به "رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا به میزبانی قزوین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور پیوند اعضا به میزبانی قزوین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید