دربی ندیده های پرسپولیس؛ ازکنعانی تا جونیور

به گزارش تور استانبول، با توجه به اینکه پرسپولیس این فصل ثبات نسبتاً قابل قبولی در ترکیب نفرات خود داشته بیشتر بازیکنان این تیم سابقه بازی در دربی یا تجربه فضای فوق العاده ویژه این مسابقه را داشته اند.علیرضا بیرانوند که در هر شش دربی سه فصل گذشته دروازه بان پرسپولیس بوده اما رادوشویچ در هر شش بازی روی نیمکت نشسته است. بیات و زمانه گلرهای جوان پرسپولیس هم هنوز جو این بازی بزرگ را درک نکرده اند.

دربی ندیده های پرسپولیس؛ ازکنعانی تا جونیور

از بین مدافعان پرسپولیس تقریباً همه بازیکنان دربی را تجربه نموده اند .سیدجلال، ماهینی، انصاری و شجاع چندین بار در این مسابقه به میدان رفته اند. شیری و نادری هم در بازی برگشت فصل قبل این بازی بزرگ را تجربه کردند. تنها بازیکنی که در این دیدار بازی ننموده محمدحسین کنعانی زادگان است که با وجود سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم در دربی بازی ننموده است و اگر در این دیدار به میدان برود اولین دربی اش را تجربه خواهد نمود.احسان حسینی مدافع جوان پرسپولیس هم سابقه نیمکت نشینی در این بازی بزرگ را دارد.

در بین هافبک های پرسپولیس غیر از نوراللهی، ربیع خواه، کامیابی نیا، رسن، امیری، عالیشاه، ترابی، نعمتی و احمدزاده حتی آدام همتی نیز 13 دقیقه در دربی بازی نموده است. سعید حسین پور تنها هافبکی است که در این بازی به میدان نرفته هر چند روی نیمکت نشسته است.

در بین مهاجمان غیر از علیپور که در این بازی گل هم زده، جونیور، روستایی و عبدی هرگز در این مسابقه حاضر نبوده اند و در صورتی که به میدان بروند اولین بار است این مسابقه بزرگ را تجربه خواهند کرد.

سیدجلال،عالیشاه، علیپور و نوراللهی بازیکنانی هستند که سابقه گلزنی در دربی را دارند و در این بین علیپور دو بار پیروز به گلزنی در این مسابقه شده است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 385

به "دربی ندیده های پرسپولیس؛ ازکنعانی تا جونیور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی ندیده های پرسپولیس؛ ازکنعانی تا جونیور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید