تور اروپا ارزان: جولیان اودل: مهاجران از سرما بمیرند بهتر از آن است که به اروپا وارد شوند

به گزارش تور استانبول، یک سیاستمدار فرانسوی در مصاحبه ای با اشاره به بحران مهاجران در مرز بلاروس- لهستان گفت که هرگز نباید اجازه ورود این مهاجران به اروپا داده گردد و آن ها از یخبندان بمیرند بهتر از آن است که به اروپا وارد شوند.

تور اروپا ارزان: جولیان اودل: مهاجران از سرما بمیرند بهتر از آن است که به اروپا وارد شوند

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جولیان اودل از سیاستمداران فرانسوی روز آدینه گفت که اگر مهاجرانی که در مرز بلاروس-لهستان هستند از سرما بمیرند بهتر از آن است که به آن ها اجازه ورود به اروپا داده گردد.

وی که با شبکه محلی BFM مصاحبه می کرد گفت که وظیفه اروپا در وهله نخست، حمایت از اروپایی هاست.

این سیاستمدار فرانسوی اضافه نمود: قطعا نباید مرز را (در برابر مهاجران از بلاروس به سوی لهستان) باز کنیم و نباید از آن ها استقبال گردد و بیشتر این مهاجران خطرناک هستند.

خبرنگار این شبکه در ادامه از اودل پرسید: آیا این مهاجران را پشت سیم های خاردار رها کنیم تا از سرما بمیرند که این سیاستمدار پاسخ داد: بله، البته، منظورم کاملا بله است.

خبرنگار این شبکه که هنوز پاسخ این سیاستمدار را درک نکرده بود دوباره پرسید: آیا آن ها را رها کنیم تا از یخبندان بمیرند؟ اودل پاسخ داد: اگر عکس آن گردد، با تهاجم مهاجران روبرو خواهیم شد.

طی روز های اخیر هزاران پناهجو در مرز بلاروس با لهستان مستقر شده و مقام های لهستانی با قرار دادن سیم خاردار و استقرار ارتش در مرز، مانع از ورود مهاجران به اتحادیه اروپا می شوند.

این در حالی است که شرایط در مرز بلاروس با لهستان بسیار بغرنج بوده و پناهجویان در سرمای شدید با کمبود موادغذایی و آب روبرو هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1877

به "تور اروپا ارزان: جولیان اودل: مهاجران از سرما بمیرند بهتر از آن است که به اروپا وارد شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: جولیان اودل: مهاجران از سرما بمیرند بهتر از آن است که به اروپا وارد شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید