جوانمردی: با حداکثر توان تمرین می کنم تا در پارالمپیک خوش رنگ ترین مدال را بدست بیاورم

به گزارش تور استانبول، بانوی ملی پوش پاراتیراندازی گفت: هر چه به بازی های پارالمپیک نزدیک تر می شویم، شدت تمرینات افزایش پیدا می نماید و من با حداکثر توان تمرین می کنم تا در توکیو خوش رنگ ترین مدال را کسب کنم.

جوانمردی: با حداکثر توان تمرین می کنم تا در پارالمپیک خوش رنگ ترین مدال را بدست بیاورم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ساره جوانمردی ملی پوش پاراتیراندازی گفت: در اردوی آمادگی تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر در کنار دیگر ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تمریناتم را پیگیری می کنم. هر چه به بازی های پارالمپیک نزدیک تر می شویم، شدت تمرینات افزایش پیدا می نماید و من با حداکثر توان تمرین می کنم تا در توکیو خوش رنگ ترین مدال را کسب کنم. در فاصله بین اردوها نیز با کادر فنی در ارتباط هستم تا تمریناتم زیر نظر آنها انجام بدهم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک 2016 ریو ادامه داد: ابتدای فروردین ماه بعد از یک سال دوری از مسابقات بین المللی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جام جهانی العین امارات حضور یافتم و این رقابت ها فرصتی شد تا بتوانم علاوه بر ارزیابی عملکردم، از نزدیک شرایط حریفانم را آنالیز کنم.

جوانمردی مطرح نمود: در تپانچه بادی رقابت های جام جهانی العین 2021 که تمام حریفانم حضور داشتند، پیروز به کسب مدال طلا شدم. در تپانچه خفیف در صندلی دوم قرار گرفتم و در تپانچه خفیف تیمی نیز مدال طلا را بدست آوردم. در مجموع از عملکردم در این دوره از رقابت ها راضی هستم و امیدوارم با حفظ همین فرایند بتوانم در پارالمپیک توکیو از مدال آوران کاروان کشورم باشم.

دارنده مدال طلای جام جهانی امارات گفت: وقفه ای که برای برگزاری پارالمپیک توکیو به دلیل شیوع کرونا رخ داد را به شکل یک فرصت نگاه می کنم و امیدوارم که سال جاری این رویداد به طور حتم برگزار گردد و بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

بانوی تیرانداز کشورمان در سرانجام گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به جهت حمایت هایشان و همچنین از سرمربی و مربی تیم ملی برای تمام کوشش هایشان تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم تیم ملی تیراندازی در پارالمپیک توکیو پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1610

به "جوانمردی: با حداکثر توان تمرین می کنم تا در پارالمپیک خوش رنگ ترین مدال را بدست بیاورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانمردی: با حداکثر توان تمرین می کنم تا در پارالمپیک خوش رنگ ترین مدال را بدست بیاورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید