ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی در دانشگاه گلستان تا 22 دی ادامه دارد

به گزارش تور استانبول، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان با سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد را تا 22 دی گفت.

ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی در دانشگاه گلستان تا 22 دی ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان با سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد را تا 22 دی بیان نمود.

پذیرفته شدگان این مرحله از پذیرش در دانشگاه گلستان باید از طریق سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس https://golestan.gu.ac.ir/ مدارک خود را ارسال کنند.

براساس این اطلاعیه، پذیرفته شدگانی که اصل مدرک کارشناسی خود را در اختیار ندارند، می توانند گواهی تأیید شده دانشگاه محل تحصیل خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

مرحله دوم ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه گلستان به صورت ارسال مدارک است که از 22 تا 26 دی ماه انجام می گیرد.

دانشجویان باید مدارک تحصیلی خود را از طریق پست به آدرس استان گلستان - گرگان - خیابان شهید بهشتی - دانشگاه گلستان - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی - بایگانی آموزش - کدپستی 15759-49138 ارسال کرده و روی پاکت عنوان مدارک ثبت نام با سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد 99 را قید کنند.

دانشگاه گلستان، با چهار دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی گرگان، فنی و مهندسی علی آباد و علوم انسانی تربیت 4000 دانشجو را به عهده دارد. حدود 160 نفر عضو هیات علمی در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1418

به "ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی در دانشگاه گلستان تا 22 دی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی در دانشگاه گلستان تا 22 دی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید