توییتر آبی با حق اشتراک 3 دلار در آمریکا فعال شد

به گزارش تور استانبول، توییتر خدمات اشتراک پریمیوم خود را در اختیار کاربران بیشتری قرار می دهد. سرویس تازه توییتر آبی که قابلیت های متنوعی مانند بازگرداندن یک توییت یا مرور اخبار بدون تبلیغات را برای کاربران به همراه دارد، در ایالات متحده آمریکا با حق اشتراک 2.99 دلار در ماه و نیوزلند با حق اشتراک 4.49 دلار در دسترس کاربران این منطقه ها قرار گرفته است.

توییتر آبی با حق اشتراک 3 دلار در آمریکا فعال شد

توییتر مدت ها بود که در پی روش های بیشتری برای کسب عایدی می گشت. این شرکت در ماه آوریل گذشته خاطرنشان کرد که 199 میلیون کاربر دارد که می تواند هر روز از آن ها کسب عایدی کند. سرویس توییتر آبی هم تقریبا بسیاری از خدماتی که کاربران انتظار داشتند را در خود گنجانده است ولی کاربران برای بهره مندی از آن باید حق اشتراک آن را پرداخت نمایند.

یکی از این قابلیت ها، ویژگی بازگرداندن یک توییت است که به شما امکان می دهد توییت های خود را پیش از مشاهده به وسیله دیگران، پس بگیرید و لغو کنید. به علاوه، شما می توانید یک زمان سنج (تایمر) برای لغو یک توییت تنظیم کنید که حداکثر می تواند 30 ثانیه باشد. این قابلیت احتمالا برترین گزینه ویرایشی توییتر لقب بگیرد.

یک اشتراک بعلاوه چندین ابزار سفارشی سازی تازه را به همراه دارد، مانند امکان تنظیم مجدد ویژگی هایی که به عنوان میان بُر در نوار پیمایش برنامه ظاهر می شوند، یا گزینه انتخاب تم های رنگی تازه و نمادهای برنامه. این اشتراک ها دسترسی زودهنگام شما را به ویژگی های تازه این پلتفرم را فراهم می نمایند، زیرا توییتر قابلیت های تازه را اول از همه برای کاربران این سرویس ارائه خواهد داد. سرویس تیک آبی بعلاوه به شما امکان آپلود ویدیو تا 10 دقیقه را هم می دهد، شایان ذکر است که این ویژگی برای کاربران عادی محدود به 2 دقیقه خواهد بود. بعلاوه امکان پین کردن چت های مکالمه در بالای قسمت پیغام های توییتر هم برای این دسته از کاربران فراهم خواهد شد.

مدیران این شرکت اعلام نموده اند که این قابلیت ها با توجه به بازخوردی که از کاربران خواهند گرفت، ممکن است در نهایت در اختیار سایر کاربران هم قرار بگیرد. لازم به ذکر است که تازهترین نسخه توییتر آبی هم با دو ویژگی تازه همراه خواهد بود که با خرید اخیر از شرکت Scroll، که با ناشران برای ارائه محتوای بدون تبلیغات همکاری می نماید، در اختیار کاربران سرویس توییتر آبی قرار خواهد گرفت. مشترکین توییتر آبی اکنون می توانند به مطالب بدون تبلیغات بیش از 300 ناشر از جمله آتلانتیک، بازفید و رولینگ استون دسترسی پیدا نمایند.

این قابلیت تا حدودی شبیه به سرویس AMP گوگل یا مقالات فوری فیسبوک است که مطالب بدون هیچ تبلیغاتی به شما نشان داده می گردد. اما بر خلاف سرویس های این برنامه ها که در آن خوانندگان به صفحات مطلب مد نظر راهنمایی می شوند، محتواهای مطالب سرویس توییتر آبی همچنان مستقیما در وب سایت ناشر باز می شوند. تونی هیل، مدیرعامل سابق شرکت Scroll که اکنون مدیر ارشد لانگ فرم در توییتر است، می گوید این شرکت در کوشش است تا با ناشرانی که تجربه کاملی در این زمینه دارند، قرارداد دو سر برد امضا کند.

توییتر روی این مدل تجاری گرفتن اشتراک و ارائه سرویس های ارزش افزوده حساب ویژه ای باز نموده است. پیش از این، توییتر فقط به وسیله تبلیغات کسب عایدی می کرد ولی رقابت سخت با فیسبوک و مشاغل تبلیغاتی اسپ چت باعث شد سرمایه گذاران فشار زیادی به مدیران توییتر وارد نمایند تا منابع عایدیی تازهی باز گردد. علاوه بر این قابلیت، توییتر به تازگی برای رضایت بیشتر کاربران خود ویژگی های تازهی را به پلتفرم خود اضافه نموده است.

بعضی از کاربران توییتر در iOS به قابلیت تازهی دسترسی پیدا نموده اند که با استفاده از آن، جست وجو در توییت های یک کاربر بسیار آسان تر از قبل شده است. آن دسته از کاربرانی که این قابلیت برای آن ها فعال شده، وقتی که به صفحه پروفایل کاربری مراجعه می نمایند نماد جست وجو در توییت های آن کاربر در گوشه سمت راست بالای صفحه و در کنار منوی سه نقطه برای آن ها نشان داده می گردد. سپس آن ها می توانند کلمات کلیدی را برای جست وجوی توییت های کاربر تایپ نمایند.

طبق اعلام توییتر، این قابلیت تازه برای همه کاربران iOS در سراسر دنیا در دسترس است و به تدریج به نسخه وب و اندروید هم اضافه خواهد شد. انجام جست وجوهایی مانند جست وجوی پیشرفته، قبلا در توییتر امکان پذیر شد اما کار با آن برای بسیاری از کاربران کمی سخت بود. به تازگی این پلتفرم محبوب، از انتشار قابلیت Super Follow خبر داده بود. قابلیت Super Follow توییتر ویژگی تازهی است که به تولیدنمایندگان محتوا و افراد مشهور اجازه می دهد بعضی توییت ها را تنها برای سوپرفالوئرهای خود منتشر نمایند.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1876

به "توییتر آبی با حق اشتراک 3 دلار در آمریکا فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر آبی با حق اشتراک 3 دلار در آمریکا فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید