کوشش برای برگزاری با کیفیت تور دوچرخه سواری سی وسوم آذربایجان

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، جلسه هماهنگی سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان ظهر یک شنبه با حضور ایوب بهتاج، ایراندوست و برادران به عنوان مدیران کل ورزش و جوانان سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل امروز برگزار گردید.

کوشش برای برگزاری با کیفیت تور دوچرخه سواری سی وسوم آذربایجان

در این جلسه بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری های نزدیک مسئولان سه استان میزبان تور، گفت: مدیران کل و معاونان ورزش و جوانان دو استان آذربایجان غربی و اردبیل همانند استان آذربایجان شرقی با ابلاغ جناب آقای داورزنی معاون محترم وزیر جزو چارت تشکیلاتی تور سی و سوم خواهند بود و این نشان می دهد که هر سه استان در برگزاری این دوره از تور سهیم هستند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی 18 تیم خارجی برای حضور در تور سی و سوم، ادامه داد: در دوره گذشته تور 9 تیم خارجی شرکت داشتند اما تا به امروز ما حضور 14 تیم خارجی را در تور سی و سوم قطعی نموده ایم و با آنالیز هایی که انجام می دهیم، احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

بهتاج عنوان نمود: در کوشش هستیم تا از لحاظ کمی و کیفی، تور سال جاری را بهتر از سالهای قبل برگزار کنیم. اگرچه در حال حاضر وضعیت ارزی مناسب نیست اما باید تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان را در شکلی آبرومندانه برگزار کنیم و بار دیگر توان و امنیت کشور را نشان دهیم.

به گفته بهتاج، کاروان تور سی و سوم را 400 ورزشکار، مربی، سرپرست، مکانسین و کمیته های برگزاری شامل داوران و ... همراهی خواهند کرد.

بهبود وضعیت جاده ها برای میزبانی بهتر از تور

در این جلسه همچنین برادران مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به آمادگی این استان برای میزبانی از دو مرحله تور سی و سوم، گفت: میزبانی استان اردبیل و شهرهای بین مسیر تبریز - سرعین و بالعکس با توجه به بهبود وضعیت جاده ها بهتر گردیده و اگر مسئله ای وجود داشته باشد تا شروع تور رفع خواهد شد.

وی اضافه نمود: هدف ما میزبانی شایسته برای این تور هست و کوشش می کنیم تا سال جاری نیز همچون سالهای گذشته میزبان شایسته ای برای میهمانان داخلی و خارجی تور باشیم.

تور دوچرخه سواری آذربایجان یک رویداد مهم بین المللی است

ایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، یک رویداد مهم بین المللی است، اظهار کرد: از حدود یک ماه قبل جلساتی در استان آذربایجان غربی در خصوص میزبانی از دو مرحله تور برگزار گردیده و یکی از مصوبات شورای عالی ورزش استان، در خصوص همین میزبانی از تور بوده است.

وی گفت: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان یک رویداد مهم بین المللی است و ضروری است که به بهترین نحو ممکن برگزار گردد و من از طرف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آمادگی این استان را برای مشارکت در برگزاری این تور اعلام می کنم.

لازم به ذکر است سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر 97 در شش مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول، رکابزنان مسیر تبریز – ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم باید مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی نمایند.

در مرحله سوم مسیر منطقه آزاد ارس تا تبریز پیش روی شرکت نمایندگان خواهد بود و در مرحله چهارم نیز رکابزنان تبریز را به مقصد سرعین طی خواهند کرد. مسیر بازگشت سرعین – تبریز، مرحله پنجم را شامل خواهد شد در مرحله ششم و پایانی، شرکت نمایندگان باید در داخل شهر تبریز مسافت معین گردیده را طی نمایند تا چهره تیم ها و نفرات برتر معین گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 21

به "کوشش برای برگزاری با کیفیت تور دوچرخه سواری سی وسوم آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای برگزاری با کیفیت تور دوچرخه سواری سی وسوم آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید