با مشهورترین فستیوال های برزیل آشنا شویم

به گزارش تور استانبول، مشهورترین فستیوال های برزیل با جذب مردم از سراسر دنیا به معنای واقعی کلمه بزرگترین فستیوال دنیا هستند. برای جشن هفته آخر قبل از عید، مردم در هر سنی می آیند و موهای خود را افشان می نمایند، مانند زمانیکه مرغ ها پر دمهای خود را در خیابانهای ریودوژانیرو افشان خواهند کرد. اگر می خواهید به جشن های معروف برزیلی ها بروید، حتما موارد لازمی را که در راهنمای ما پیرامون کارناوال های برزیل ارائه شده اند، بخوانید.

با مشهورترین فستیوال های برزیل آشنا شویم

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

برای خود یک بلوکو پیدا کنید

شاید سوال شما این باشد که بلوکو چیست؟ بهترین قسمت کارناوال! بلوکوها فستیوال های خیابانی هستند که در طول روز توسط تیم هایی از مردم اداره می شوند. آنها افراد عیاش را با صداهای سامبا (نوعی پایکوبی برزیلی) در خیابان های ریو راهنمایی می نمایند. هر کدام تم خاص خود را داشته که اگر بخواهید می توانید فلسفه هر کدام را بدانید؛ به عنوان مثال، کسانی که در بلوکو یا بلوک داس کارملیتاس شرکت می نمایند، تمایل دارند مانند راهبه ها لباس بپوشند. این مورد از کارناوال های برزیل براساس این افسانه شکل گرفت که یک راهبه کارملیتایی از دیوار صومعه سنت ترزا پرید و به جشن کارناوال ها در ریو پیوست. هر بلوکویی را که انتخاب کنید، حتما زمان خوبی را در آن بلوکو خواهید داشت. در حقیقت، تعداد بسیار زیادی از این کارناوال ها در برزیل وجود دارند که برنامه ریزی برای پیوستن به این آنها خود یک چالش جدید است. اپلیکیشن هایی وجود دارند که به شما در پیدا کردن بلوکوهای مختلف یاری نموده و برای استفاده حداکثری از زمان بسیار مفید هستند. اگر می خواهید به سبک واقعی در مشهورترین فستیوال های برزیل شرکت کنید، حتما یک لباس سبک و کفش راحت بپوشید.

کارناوال بالماسکه

در زمان برگزاری مشهورترین فستیوال های برزیل تعدادی بالماسکه وجود داشته که می توانید در آن ها شرکت کنید. یکی از محبوب ترین آنها، بالماسکه ای است که افراد از جنسیت های مختلف را جذب می نماید. پوشش ها بسیار پر زرق و برق هستند و جمعیت رنگارنگ و زیبا، آن را به یک رویداد محبوب تبدیل می نماید. بالماسکه محبوب دیگر بالماسکه جادویی بوده که در کوپاکابانا است و بلیط آن ارزان نیست. افرادی که در آن شرکت می نمایند، بعضی از افراد نخبه و مشهور ریو هستند.

خود را به سامبادروم برسانید

نمی توان این رقابت دنیای را فراموش کرد. سامبادروم با 90000 دنیاگرد مشتاق و کاریوکاس برگزار می گردد و در آن بهترین مدارس سامبا با یکدیگر به رقابت می پردازند. این مورد از کارناوال های برزیل به صورت مستقیم در سراسر دنیا پخش می گردد. یک بزرگراه در ریودوژانیرو وجود دارد که برای این فستیوال آماده می گردد و داوران و حضار در کنار بزرگراه می نشینند و رژه را تماشا می نمایند. به محض اینکه این رقابت دیدنی آغاز و انرژی رقبا آزاد می گردد، افراد مجذوب این رقابت بی مثال خواهند شد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 942

به "با مشهورترین فستیوال های برزیل آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مشهورترین فستیوال های برزیل آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید