انصاری فرد: موفقیت با ثبات بدست می آید، برای تغییرات شرایط را آنالیز می کنیم

به گزارش تور استانبول، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طبیعی است که هر مدیری تغییراتی را ایجاد کند اما در خصوص هر تغییری شرایط را آنالیز خواهیم کرد.

انصاری فرد: موفقیت با ثبات بدست می آید، برای تغییرات شرایط را آنالیز می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: هیئت مدیره باشگاه تغییری ننموده اما اینکه در ارکان دیگر باشگاه تغییراتی داشته باشیم یا نه در آینده و با جلساتی که برگزار خواهیم کرد تعیین خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میخواهد فردی را در باشگاه برکنار کند یا نه، مطرح کرد: همان طور که گفتم بعد از برگزاری جلسات در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد. طبیعی است هر مدیری بعد از روی کار آمدن به دنبال تغییراتی باشد. در حال حاضر به دنبال این هستیم که سوپر جام را از سازمان لیگ بگیریم.

انصاری فرد همچنین در رابطه با ارتباطش با پیشکسوتان پرسپولیس که خودش با اکثر آنها همبازی بوده است، گفت: با پیشکسوتان ارتباط خوبی خواهیم داشت و آنها را به باشگاه دعوت نموده و جلساتی را برگزار می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تغییرات پی در پی در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم گفت: تغییرات رخ داده و سعی می کنیم این تغییرات به شاکله تیم ضربه نزند. اهل تعامل هستیم و سعی می کنیم با اعضای هیئت مدیره ارتباط خوبی داشته باشیم. دوست داریم آرامش در پرسپولیس باقی بماند حتی اگر به کناره گیری و رفتن من ختم گردد. مهم آرامش و پیروزیت پرسپولیس است. البته موافق این هستم که تغییرات به تیم ضربه می زند و هر موقع پیروزیتی بدست آمده به خاطر ثبات بوده است. در حال حاضر کوشش می کنم که در کارم پیروز باشم و ثبات در کارمان نیز وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 326

به "انصاری فرد: موفقیت با ثبات بدست می آید، برای تغییرات شرایط را آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: موفقیت با ثبات بدست می آید، برای تغییرات شرایط را آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید