افشاگری سرمربی اسپانیا درباره پیکه

به گزارش تور استانبول، سرمربی تیم ملی اسپانیا می گوید مدافع سابق بارسلونا پیش از اعلام شوک آور اعلام بازنشستگی اش، در لیست اولیه این تیم برای حضور در جام جهانی حضور داشت.

افشاگری سرمربی اسپانیا درباره پیکه

لوئیز انریکه مارتینز روز گذشته لیست نهایی 26 نفره تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام بیست و دوم را معرفی کرد که در آن نام های بزرگی مانند راموس و تیاگو غایب هستند.

انریکه درباره حضور جرارد پیکه در لیست اولیه لاروخا می گوید: بله جرارد در لیست اولیه بود. او یکی از مهمترین مدافعان میانی تاریخ اسپانیاست. من او را نه تنها به عنوان اولین گزینه ها بلکه یک گزینه در صورت عدم حضور یکی از بازیکنان قرار داده بودم.

سرمربی سابق بارسلونا گفت: او یک جنگجو و بازیکن بزرگی است. او فصل را با مصدومیت تمام کرد و مثل همواره عملکرد عالی را به نمایش گذاشت. به همین علت است که در لیست ما حضور داشت.

انریکه ادامه داد: از نظر من، او یک مدافع میانی بزرگ است. موضوع دیگر شرایط او در باشگاهش بود که از کنترل من خارج است. او یک مدافع سطح بالاست. من در پی بازیکنانی بودم که شرایط آن ها استمرار داشته باشد، به همین جهت در سرانجام بازیکنان دیگری را انتخاب کردم.

پیکه چندی پیش و به طور ناگهانی اظهار داشت بارسلونا را ترک می نماید و به تیم دیگری هم نمی رود. پیکه برای آخرین بار در بازی هفته گذشته مقابل آلمریا به میدان رفت. پیکه 35 ساله با 102 بازی برای اسپانیا و قهرمانی همراه با قرمز ها در جام جهانی 2010 کفش های خود را آویخت.

منبع: فرارو
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2156

به "افشاگری سرمربی اسپانیا درباره پیکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری سرمربی اسپانیا درباره پیکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید