شروع امتحانات دانشگاه علمی کاربردی خوزستان از 21 تیر

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان با اشاره به برگزاری امتحانات انتها ترم این دانشگاه به صورت غیرحضوری، گفت: امتحانات از 21 تیر شروع می گردد و تا 17 مرداد ادامه دارد.

شروع امتحانات دانشگاه علمی کاربردی خوزستان از 21 تیر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کالج در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

مسعود خداپناه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت مجازی، اظهار کرد: امتحانات دروس نظری که پیش از این به صورت مجازی ارائه شده بودند، به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار خواهند شد. امتحانات انتها ترم دانشگاه از 21 تیر تا 17 مرداد است.

وی اضافه کرد: آزمون های عملی نیز فعلا برگزار نمی شوند و پس از سفید شدن شرایط استان از نظر شیوع کرونا، در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد. آزمون های عملی پس از عادی شدن شرایط، با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان گفت: دانشجویانی که به هر دلیلی مایل هستند که درس یا ترم را حذف نمایند، می توانند تا پیش از شروع امتحانات یعنی پیش از 21 تیر، با مراجعه به سایت دانشگاه، اقدام به حذف نمایند. همچنین در مورد تکلیف شهریه دانشجویانی که ترم را حذف می نمایند، تا به امروز تصمیمی اتخاذ نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1094

به "شروع امتحانات دانشگاه علمی کاربردی خوزستان از 21 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع امتحانات دانشگاه علمی کاربردی خوزستان از 21 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید