آب دریاچه ارومیه 1.2 میلیارد متر مکعب از میزان پیش بینی شده بیشتر است

به گزارش تور استانبول، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: میزان آب دریاچه ارومیه سال جاری یک میلیاردو 200 میلیون متر مکعب بیشتر از میزان پیش بینی شده است.

آب دریاچه ارومیه 1.2 میلیارد متر مکعب از میزان پیش بینی شده بیشتر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، عیسی کلانتری روز سه شنبه در بدو ورود به ارومیه اضافه نمود: شرایط دریاچه سال جاری مطلوب و امیدوار کننده است و با سرانجام طرح های مصوب و اجرایی ستاداحیا شاهد بهبود روز افزون این پیشرفتها خواهیم بود.

عیسی کلانتری و نمایندگان دو استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی روز سه شنبه پانزده مهرماه جهت بازدید از فرایند طرح های در حال انجام و مصوب ستاداحیای دریاچه ارومیه در شهرستان ارومیه و پیرانشهر در این استان حضور یافته اند.

بازدید از سد کانی سیب در 16 کیلومتری جنوب شهر پیرانشهر، کارگاه سد کانی سیب، ارایه گزارش مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و مجری طرح آب زاب به دریاچه ارومیه، ورود به داخل تونل تا کیلومتر 12.50جهت بازدید عینی از حفاری مکانیزه، بازدید از اقدامات مونتاژ دستگاه خروجی، بازدید از پرتال خروجی در محل صندلی و کانال خروجی در محل سازه شوت، بازدید از رشکان ارومیه و جزایر موجود و مصاحبه خبری از برنامه های روز اول این سفر است.

در روز دوم بازدید از مجتمع راکد تفریحی و توریستی چیچست ارومیه در منطقه کشتیبان و گفت و گو در زمینه ظرفیت های گردشگری منطقه، بازدید از پل شهید کلانتری، بازدید ازتپه ماسه های بادی منطقه جبل ارومیه و بادشکن های آن در دستور کار مسوولان است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1229

به "آب دریاچه ارومیه 1.2 میلیارد متر مکعب از میزان پیش بینی شده بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب دریاچه ارومیه 1.2 میلیارد متر مکعب از میزان پیش بینی شده بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید