کولاکوویچ: برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم

به گزارش تور استانبول، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از برد مقابل پاکستان گفت: باید این دیدار را فراموش کنیم و به فکر بازی های بعدی باشیم زیرا برای قهرمانی باید هر تیمی را شکست دهیم.

کولاکوویچ: برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، ایگورکولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر پاکستان اظهار کرد: این اولین مسابقه ما در این بازی ها بود. حضور در چنین تورنمنتی می تواند برای ما یک تجربه مفید باشد. او اضافه نمود: در آغاز ست سوم این دیدار چند اشتباه از سوی ما موجب شد تا پاکستان بهتر کار کند. همین موضوع موجب شد تا امتیازهای بالا در ست سوم پیش برویم.

وی اضافه نمود: ما در ست آخر بازی به بازیکنان جوان تر میدان دادیم. البته چند اشتباه فردی به ویژه در سرویس و هم چنین چند رای اشتباه از داور به سود پاکستان کار را گره زد. فکر می کنم پاکستانی ها حدود 6 امتیاز از اشتباهات ما گرفتند و با اعتماد به نفس بهتری بازی کردند. اما خب توانستیم در نهایت هر سه ست را ببریم.

سرمربی تیم ایران گفت: بازی بعدی ما مقابل مغولستان است. باید خوب تمرین کنیم و دیگر به بازی اول فکر نکنیم. زیرا ما باید در تمام مسابقات پیروز شویم تا به قهرمانی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 9

به "کولاکوویچ: برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: برای قهرمانی باید همه تیم ها را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید