مسائل پرسپولیس در بازی مقابل کاشیما از نگاه ناصر ابراهیمی

به گزارش تور استانبول، ناصر ابراهیمی معتقد است پرسپولیس نتوانست دفاع ترکیبی را به خوبی مقابل کاشیما اجرا کند.

مسائل پرسپولیس در بازی مقابل کاشیما از نگاه ناصر ابراهیمی

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره دیدار پرسپولیس و کاشیما در ژاپن که با شکست دو بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه بود، اظهار کرد: وقتی لب باز می کنم واقعیت ها را بگویم، عده ای فکر می نمایند قصد تخریب دارم. آنالیزهای من نشان می داد که کاشمیا در خط هافبک و فوروارد قدرتمند است. آن ها در بازی با سوان سامسونگ هم توانستند 6 گل بزنند و در عوض 5 گل بخورند. پرسپولیس هم در این بازی در یک ربع نخست خوب بود و می توانست به گل برسد و روند بازی را تغیییر دهد اما از فرصت هایش استفاده نکرد.

مربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه کاشیما دو برابر پرسپولیس در این بازی پاس بلند ارسال کرد، گفت: نکته مهم درباره کاشیما استفاده این تیم از جناحین و گل زدن از روی موج دوم حمله و یا توپ های مرده بود که در این بازی هم گل دوم خود را از روی یک توپ سرگردان در محوطه جریمه به ثمر رساندند.

او یادآور شد: پرسپولیس برای مهار کاشیما باید دفاع ترکیبی را بدون نقص انجام می داد؛ به طوری که منطقه و یار خالی نماند اما در گل دوم کاشیما این اتفاق رخ نداد. با این وجود بازیکنان پرسپولیس کوشش کردند و از جان خود مایه گذاشتند اما رقیب بسیار قدرتمند بود.

ابراهیمی با اشاره به خستگی بیش از حد بازیکنان پرسپولیس اعلام نمود: پرسپولیس ماه ها است که با 13، 14 بازیکن بازی می نماید. در بازی امروز ساق بازیکنان خیلی خسته بود. روی نیمکت یک سری بازیکنان امید و جوانان حضور داشتند. برانکو هم فقط از عالیشاه استفاده کرد. برای موفقیت در آسیا باید یک نیمکت قوی وجود داشته باشد.

مربی سابق پرسپولیس با بیان این که شکست دو بر صفر در بازی رفت، بازیکنان پرسپولیس را افسرده و ناامید نموده، گفت: مهم ترین مسئله برای بازی برگشت، احیای روحیه بازیکنان است. شاید آن ها در تمرین خوشحال و شاداب باشند اما باید روحیه جنگندگی خود را برای بازی برگشت حفظ نمایند. برانکو در کارش استاد است و به خوبی این کار را انجام می دهد. همانطور که در بازی با الدحیل این کار را در 45 دقیقه پایانی نیمه دوم انجام داد.

او ادامه داد: هر اتفاقی امکان پذیر است. بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن 4 گل خورد اما در بازی برگشت معجزه کرد و با زدن 6 گل به مرحله بعد صعود کرد.

ابراهیمی در واکنش به ادعای برانکو که گفته بود السد و الدحیل قوی تر از کاشیما و سوون سامسونگ هستند، تاکید نمود: این موضوع را قبول ندارم السد قوی تر بود. السد دقایق زیادی پاسکاری می کرد تا برای نفوذ روزنه ای پیدا کند اما کاشیما به طور مرتب فشار وارد کرد و راه حمله کردن را بلد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 80

به "مسائل پرسپولیس در بازی مقابل کاشیما از نگاه ناصر ابراهیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل پرسپولیس در بازی مقابل کاشیما از نگاه ناصر ابراهیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید