لالیگا در هفته ای که گذشت + عکس

به گزارش تور استانبول، بارسلونا و رئال مادرید در حالی هفته نخست لالیگا را با پیروزی به خاتمه رساندند که اتلتیکومادرید نتوانست حریف والنسیا گردد و برابر میزبانش مساوی کرد.

لالیگا در هفته ای که گذشت + عکس

به گزارش خبرنگاران، هفته نخست لالیگا بامداد شنبه با دیدار خیرونا و وایادولید شروع شد و بامداد امروز (سه شنبه) با پیروزی 2 بر یک اتلتیک بیلبائو مقابل لگانس انتها یافت.

رئال مادرید پس از 9 سال در نبود کریستیانو رونالدو به مصاف ختافه رفت و توانست به راحتی به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. گل های سفیدپوشان را دنی کارواخال و گرت بیل به ثمر رساندند. شاگردان یولن لوپتگی 2 بر صفر مهمانشان را در سانتیاگو برنابئو شکست دادند.

بارسلونا هم با درخشش لیونل مسی توانست آلاوس را شکست دهد. ستاره آرژانتینی از روی ضربه آزاد گل نخست بازی را به ثمر رساند و شش هزارمین گل تاریخ باشگاه آبی اناری را به نام خود ثبت کرد. سپس در نیمه دوم فیلیپ کوتینیو به زیبایی دروازه حریف را باز کرد و در نهایت بازی با دبل مسی انتها یافت.

در دیگر بازی مهم هفته اتلتیکومادرید و والنسیا در مستایا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به انتها رسید. تک گل روخی بلانکو توسط آنخل کورئا به ثمر رسید و رودریگو توانست با گلزنی در نیمه دوم بازی را به تساوی برساند.

از نکات قابل توجه این هفته جایگاه های خالی استادیوم ها بود. جایگاه های زیادی در سانتیاگو برنابئو، نوکمپ و مستایا خالی بودند. برای نخستین بار در این بازی ها از VAR استفاده شد که در برخی از صحنه ها کاملا مشخص کننده بود.

نتایج هفته نخست لالیگا

خیرونا 0-0 وایادولید

رئال بتیس 0-3 لوانته

سلتاویگو 1-1 اسپانیول

ویارئال 1-2 رئال سوسیداد

بارسلونا 3-0 آلاوس

ایبار 1-2 اوئسکا

رایووایکانو 1- 4 سویا

رئال مادرید 2-0 ختافه

والنسیا 1-1 اتلتیکومادرید

اتلتیک بیلبائو 2-1 لگانس

در ادامه لحظات جذاب و دیدنی این رقابت ها را می بینید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 7

به "لالیگا در هفته ای که گذشت + عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا در هفته ای که گذشت + عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید