فوتبال دنیا، لیونل مسی: بارسلونا در فاز دفاعی ضعیف است، تیم ما نباید به یک بازیکن وابسته باشد

به گزارش تور استانبول، فوتبال دنیا| لیونل مسی پس از سومین بازی بدون برد متوالی تیمش در لالیگا از عملکرد تیمش در فاز تدافعی ایراد گرفت.

فوتبال دنیا، لیونل مسی: بارسلونا در فاز دفاعی ضعیف است، تیم ما نباید به یک بازیکن وابسته باشد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا، شب گذشته (شنبه) در هفته هفتم لالیگا در حالی که لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را در ترکیب اصلی نداشت، تا مرز قبول شکست خانگی مقابل اتلتیک بیلبائو پیش رفت اما با ورود ستاره آرژانتینی به میدان در نیمه دوم داستان بازی عوض شد هرچند آبی و اناری ها در نهایت به تساوی رضایت داد.

مسی در انتها بازی اعتراف کرد که تیمش در فاز دفاعی ضعف هایی دارد اما او نگران این موضوع نیست.

کاپیتان بارسلونا به شبکه BeIn Sportگفت: هیچ دلیلی برای مضطرب شدن وجود ندارد، چون فصل تازه شروع شده است و یک سال طولانی را پیش رو داریم. ما چنین نتایج را در بازی های اخیرمان نداشتیم اما در این بازی، شرایط به گونه ای بود که می توانستیم برنده شویم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. باید از نظر دفاعی قوی تر باشی. ما فصل گذشته یکی از تیم هایی بودیم که گل زدن به آن خیلی سخت بود اما الان داریم حداقل کار را در این زمینه انجام می دهیم. جدول رده بندی لالیگا

مسی ادامه داد: ما نباید در تمام بازی های مان گل بخوریم. بنابراین باید در فاز دفاعی تقویت شویم و چون این مهمترین مسئله ما در حال حاضر است. به نظر عملکرد ما مقابل بیلبائو آنقدر خوب بود که بتوانیم این تیم را شکست دهیم. در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم با استفاده از آنها از حریف جلو بیفتیم. این اتفاق محقق نشد و در عوض ما یک گل خوردیم و کار برای مان پیچیده شد که این تأسف آور بود. حالا اما باید آن را فراموش کنیم و به فکر بازی بعدی مان در لیگ قهرمانان باشیم، چون بازی سختی است. ما در گروه سختی قرار داریم و به همین دلیل می دانیم که باید در اوج باشیم و با آرامش کارمان را پیش ببریم.

لوئیس سوارس، مهاجم بارسلونا پس از بازی گفته بود که سایر بازیکنان تیم هم باید به خودشان فشار بیاورند و تمام مسئولیت نجات تیم را به مسی محول نکنند.

کاپیتان آبی و اناری ها در این باره هم گفت: این همان چیزی است که ما می خواهیم. ما تیمی قوی داریم و بازیکنانی که می توانند یک تیم بزرگ را شکل دهند. به همین دلیل تیم ما نباید به یک بازیکن وابسته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 49

به "فوتبال دنیا، لیونل مسی: بارسلونا در فاز دفاعی ضعیف است، تیم ما نباید به یک بازیکن وابسته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لیونل مسی: بارسلونا در فاز دفاعی ضعیف است، تیم ما نباید به یک بازیکن وابسته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید