رفتار تحقیرآمیز پلیس فرانسه با دانش آموزان

به گزارش تور استانبول، انتشار تصاویری از رفتار تحقیرآمیز پلیس فرانسه با دانش آموزانی که در تظاهرات در این کشور شرکت نموده اند خشم گروه های معترض را به همراه داشته است.

رفتار تحقیرآمیز پلیس فرانسه با دانش آموزان

به گزارش ، به نقل از اسکای نیوز، انتشار تصاویری از رفتار تحقیرآمیز پلیس فرانسه با دانش آموزانی که در تظاهرات در این کشور شرکت نموده اند خشم گروه های معترض را به همراه داشته است.

به گزارش اسکای نیوز، فیلمی که برخی سیاستمداران آن را محکوم نموده اند دانش آموزان را در حالی نشان می دهد که روی زانو نشسته اند و پلیس ضدشورش با فریاد به آن ها دستور می دهد.

طبق این گزارش، مسئولان در فرانسه نگرانند دست به دست چرخیدن این فیلم در فضای مجازی باعث شعله ور شدن آتش خشم گروه های معترض، مشهور به جلیقه زردها شده و آن ها را برای حضور در تظاهرات های برنامه ریزی شده برای شنبه راغب تر کند.

بیم اعتراضات گسترده در روز شنبه عملاً پاریس را به تعطیلی کشانده است. وزیر فرهنگ فرانسه پنجشنبه بیان کرد اماکن گردشگری فرانسه، از جمله برج ایفل و موزه لوور روز شنبه تعطیل خواهند بود.

دانش آموزانی که فیلم آن ها در فضای مجازی پخش شده، دانش آموزان منطقه مانت-اژولی، واقع در حومه پاریس هستند که پلیس آن ها را به دلیل شرکت در تظاهرات های اخیر دستگیر نموده است. دامنه اعتراضات سه هفته ای در فرانسه ده ها مدرسه در این کشور را هم درگیر نموده است.

اسکای نیوز نوشته پلیس در حوالی دبیرستان سنت-اگزوپری مجموعاً 146 نفر را دستگیر نموده است. ادعا شده معترضان با پلیس درگیر شده و دو خودرو را به آتش کشیده اند.

الیور فاوئر، رهبر حزب سوسیالیست فرانسه در واکنش به این فیلم این پیغام را در توئیترش منتشر کرد: هر کار اشتباهی که اجرا شده باشد تحقیر نوجوانان و فیلمبرداری از آن توجیه ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 100

به "رفتار تحقیرآمیز پلیس فرانسه با دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار تحقیرآمیز پلیس فرانسه با دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید