رئیس سازمان نظام پزشکی کشور: سرطان بیشترین هزینه را به حوزه سلامت کشور ها تحمیل می نماید

به گزارش تور استانبول، ظفرقندی گفت: بیماری سرطان دومین عامل مرگ و میر دنیاست و بیشترین هزینه را بر حوزه سلامت کشور ها تحمیل می نماید.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور: سرطان بیشترین هزینه را به حوزه سلامت کشور ها تحمیل می نماید

به گزارش خبرنگار ، محمد ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور امروز در مراسم چهاردهمین کنگره سرطان سینه و چهارمین کنگره سرطان گوارش که در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار گردید، اظهار کرد: رابطه خوب پزشک و بیمار اساس کار پزشکی محسوب می گردد که اگر این رابطه به خوبی ایجاد نگردد کار خدمت رسانی به بیمار با مشکل روبرو می گردد.

وی ادامه داد: اعتماد بیمار به پزشک یکی از مسائل مهم در شغل پزشکی محسوب می گردد که در این میان اخلاق در پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور تأکید کرد سرطان در جوامع توسعه یافته بیشتر شیوع پیدا می نماید و این مسئله نشان می دهد که سرطان ارتباط مستقیمی با سبک زندگی دارد.

ظفرقندی تأکید کرد: سرطان بیشترین هزینه را به حوزه سلامت کشور تحمیل می نماید جوانان بیشترین عمر خود را بر اثر تروما از دست می دهند.وی با اشاره به اینکه پزشک بدون ارتباط با بیمار نمی تواند اقدام به درمان مؤثر بیمار خود کند، گفت: برطرف مسائل اجتماعی می تواند زمینه ساز درمان مؤثر و حتی کنترل بسیاری از بیماری ها باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 148

به "رئیس سازمان نظام پزشکی کشور: سرطان بیشترین هزینه را به حوزه سلامت کشور ها تحمیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان نظام پزشکی کشور: سرطان بیشترین هزینه را به حوزه سلامت کشور ها تحمیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید