توماس توخل: برای غایبان بزرگ تیم جایگزین های مناسبی داریم، در بازی های بزرگ به مهره های کلیدی احتیاج دارید

به گزارش تور استانبول، توماس توخل با وجود مصدومان فراوان به نتیجه بازی تیمش مقابل منچستریونایتد خوشبین است.

توماس توخل: برای غایبان بزرگ تیم جایگزین های مناسبی داریم، در بازی های بزرگ به مهره های کلیدی احتیاج دارید

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد برای غایبان بزرگ پاری سن ژرمن جایگزین های مناسبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در این باره گفت: امروز صبح هیچ خبر خوبی به من نرسید. ادینسون تست هایی داده و هنوز معاینات دیگری در راه است که باید در کمپ تمرینی انجام گردد.او شانس بسیار کمی برای رسیدن به بازی با منچستریونایتد خواهد داشت. در هر صورت هنوز باید کمی منتظر بمانیم چون تست ها در حال اجرا است و باشگاه پس از اتمام آن ها بیانیه ای منتشر خواهد نمود. من فکر نمی کنم اخبار پیش رو چندان خوب باشند. هنوز کمی امید دارم.

او در ادامه اضافه نمود: نگران غیبت ستاره هایی مانند کاوانی و نیمار نیستم چون جایگزین ها هر چند کم تجربه هستند اما می توانند جای خالی بزرگان را پر نمایند شما به معنای واقعی کلمه به بازیکنان کلیدی خودتان احتیاج دارید چون آن ها تجربه کنترل و تحمل فشار بازی های بزرگ را دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 141

به "توماس توخل: برای غایبان بزرگ تیم جایگزین های مناسبی داریم، در بازی های بزرگ به مهره های کلیدی احتیاج دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توماس توخل: برای غایبان بزرگ تیم جایگزین های مناسبی داریم، در بازی های بزرگ به مهره های کلیدی احتیاج دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید