توجه ویژه وزارت ارشاد به تخصیص اعتبار به استان ها

به گزارش تور استانبول، به گزازش خبرنگاران، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: لازم می دانم از تلاش و تلاش همکاران در استان ایلام که در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری در حال فعالیت هستند و انگیزه درونی آنها ایجاد فضایی فرهنگی و هنری است کمال تشکر را داشته باشم.

توجه ویژه وزارت ارشاد به تخصیص اعتبار به استان ها

وی اظهار کرد: چه در این یک سال و چه در زمانی که معاونت فرهنگی وزارت را بر عهده داشتم، رویکردم توجه هر چه بیشتر به استان ها در تخصیص منابع و امکانات بوده است.

صالحی به سفرهای استانی خود اشاره و توضیح داد: سفرهای استانی ما معمولا در دو یا سه روز انجام می گردد و بیشتر به عنوان سفر کاری و برنامه ای، در استان ها حاضر می شویم تا از نزدیک مسائل و مسائلی که مربوط به موضوعات فرهنگی است را ببینیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف ما در این سفر، شناخت ظرفیت های فرهنگی استان ایلام است، حتی شناخت هنرمندانی که تاثیرگذار هستند اما معرفی نشده اند و متاسفانه گمنام باقی مانده اند.

در ابتدای این نشست کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان نظرات، نقدها و پیشنهادات خود پرداختند که با استقبال و پاسخگویی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روبرو شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 31

به "توجه ویژه وزارت ارشاد به تخصیص اعتبار به استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه ویژه وزارت ارشاد به تخصیص اعتبار به استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید