بعضی محورهای مواصلاتی در کاشان مسدود شد، ضرورت استفاده اززنجیر چرخ

به گزارش تور استانبول، حامد فلاحی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن اشاره به بارش نزولات آسمانی در منطقه کاشان گفت: خوشبختانه در بسیاری از مناطق شهری و روستایی کاشان شاهد بارش نزولات آسمانی به صورت برف و باران هستیم به نحوی که بارش برف در بعضی از مناطق موجب کند شدن حرکت وسایل نقلیه و حتی مسدود شدن محورهای مواصلاتی شده است.

بعضی محورهای مواصلاتی در کاشان مسدود شد، ضرورت استفاده اززنجیر چرخ

وی اضافه کرد: ماموران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان در کوشش هستند تا هر چه زودتر محورهای مواصلاتی به روستای قهرود کاشان را باز نمایند.

رانندگان از تردد در مناطق کوهستانی خودداری نمایند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان با بیان اینکه تمامی ماشین آلات و ابزارهای لازم در راستای برطرف این معضل بکار گرفته شده است، ابراز داشت: به رانندگان توصیه می گردد تا از تردد در مناطق کوهستانی خودداری نمایند و یا در صورت لزوم حتما از زنجیر چرخ استفاده نموده و وسایل لازم گرمایشی و خشکبار در سفر را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بارش برف بیشتر در مناطق روستایی گزارش شده است، گفت: برف روستاهای وادقان، جوشقان و کامو و قهرود از توابع شهرستان کاشان را سفیدپوش نموده و عوامل راهداری در راستای پیشگیری از مسدود شدن راه های مواصلاتی پیوسته در سطح جاده ها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 125

به "بعضی محورهای مواصلاتی در کاشان مسدود شد، ضرورت استفاده اززنجیر چرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی محورهای مواصلاتی در کاشان مسدود شد، ضرورت استفاده اززنجیر چرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید