ایران میزبان دوچرخه سواری کوهستان کلاس دو جهانی شد

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، علیرضا احمدی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری گفت: اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری با برگزاری مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان کلاس 2 جهانی در ایران موافقت نموده و استان چهارمحال و بختیاری میزبانی این تورنمنت را برعهده خواهد داشت.

ایران میزبان دوچرخه سواری کوهستان کلاس دو جهانی شد

وی اضافه نمود: این رقابت ها که زمان آن برای اردیبهشت 98 مشخص شده و امتیاز المپیک نیز در آن توزیع می گردد، قرار است در دو رشته برگزار گردد که یک رشته در سطح کلاس 3 جهانی و یک رشته نیز در سطح کلاس 2 خواهد بود. تاکنون حضور رکابزنانی از ایران، عمان، بحرین، ترکیه و اسلواکی قطعی شده و پیش بینی می کنیم 8 تیم خارجی و 2 تیم ایرانی در آن شرکت نمایند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این مسابقات هفته آینده به طور رسمی در تقویم اتحادیه جهانی درج خواهد شد، عنوان نمود: ما پیش از این میزبان دو دوره از رقابت های لیگ بوده ایم و همه فاکتورهای لازم برای میزبانی از مسابقات کلاس 2 جهانی را داریم. پیش بینی مان این است که تقریباً 300 میلیون تومان برای برگزاری این تورنمنت هزینه کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 77

به "ایران میزبان دوچرخه سواری کوهستان کلاس دو جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان دوچرخه سواری کوهستان کلاس دو جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید