649 دستگاه موتورسیکلت احتکاری در تهران کشف شد

به گزارش تور استانبول، سرهنگ مرادی از کشف 649 دستگاه موتورسیکلت ایرانی و خارجی از 3 پارکینگ در حوالی میدان گمرک، به ارزش 30 میلیارد ریال اطلاع داد.

649 دستگاه موتورسیکلت احتکاری در تهران کشف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان، سرهنگ نادر مرادی گفت: روز گذشته اخباری در مورد دپو تعداد زیادی موتورسیکلت در سه پارکینگ در حوالی میدان گمرک دریافت کردیم که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی نهاده شد.

این مقام انتظامی اضافه نمود: در آنالیز های اجرا شده معین شد این موتور سیکلت ها از سال 95 تا به امروز در این پارکینگ ها نگهداری شده اند تا در زمان و فرصت مناسبی با چند برابر قیمت معمولی روانه بازار شوند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس شد، بیان نمود: روز گذشته هجدهم خرداد ماه تیم هایی از ماموران این پلیس به آدرس های اعلامی اعزام و پس از بازرسی از هر سه پارکینگ در مجموع 649 دستگاه انواع موتور سیکلت ایرانی و خارجی کشف شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتور سیکلت های کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد نموده اند، توضیح داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران در انتها خاطر نشان کرد: پلیس همراه حامی منافع مردم بوده و با کسانی که بخواهند از شرایط موجود سوء استفاده نمایند برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1045

به "649 دستگاه موتورسیکلت احتکاری در تهران کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "649 دستگاه موتورسیکلت احتکاری در تهران کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید