گل محمدی: می خواستند ما را بکشند

به گزارش تور استانبول، یحیی گل محمدی پس از رجحان 2 بر یک تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: قبل از اینکه وارد ورزشگاه شویم اتفاق خیلی بدی برای مان افتاد. خدا به ما رحم کرد که اتوبوس مان چپ نشد. اتفاق خیلی وحشتناکی بود. کسانی که این کار را کردند، به قصد کشت این کار را کردند. نارنجک هایی که پرتاب شد واقعا به نظرم جنگی بود.

گل محمدی: می خواستند ما را بکشند

وی اضافه کرد: ما با استرس زیادی وارد زمین شدیم. قبل از بازی هم نمی خواستیم وارد زمین شویم. به احترام فوتبال و طرفدارانی که پای تلویزیون بودند، بازی کردیم. من این تصمیم را در اختیار بچه ها گذاشتم. آنها تصمیم گرفتند بازی نمایند. من در اتوبوس بچه ها نبودم، ولی وقتی بعد از رسیدن صحنه را دیدم واقعاً پاهایم می لرزید. صحنه بسیار وحشتناکی بود. امیدوارم برخورد خوب و جدی با این موضوع گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: نیروی انتظامی هم خیلی زحمت کشید. از ورودمان تا بدرقه خیلی خوب این کار را انجام دادند، ولی در یک صحنه همه غافلگیر شدند و از بالای پل نارنجک ها پرتاب شد. یک کار غیرانسانی و بی شرمانه ای بود. احتمال زیادی بود که اتوبوس چپ گردد و اتفاق ناگواری برای فوتبال رخ دهد که اگر اینطور می شد هیچ وقت تاریخ این مسئله را فراموش نمی کرد. باید فکری اساسی برای این موضوع گردد. این مسئله آزاردهنده است.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی این کار را انجام دادند، گفت: نمی دانم، ولی چیزی که به ما گفتند دو نفرشان را دستگیر کردند. امیدوارم تعیین گردد که این افراد از سمت چه کسانی بودند. این مسئله باید ریشه یابی گردد.

وی در خصوص پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن نیز شرح داد: ما واقعاً تحت تأثیر اتفاقات قبل از بازی بودیم. در نیمه اول هم کنترل بازی دست مان بود و روی یک اتفاق گل خوردیم. ذوب آهن هم تیم منظمی بود و ما در صحنه گل غافلگیر شدیم. در نیمه دوم با تمرکز بهتری وارد زمین شدیم و توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضاها به خوبی استفاده کردیم. موقعیت های زیادی هم برای گلزنی داشتیم و گل های قشنگی زدیم. بازی خوبی در مجموع از لحاظ نتیجه و شکل بازی بود. باید به بازیکنان به خاطر روح بزرگی که دارند و ذهنیت قوی که از خودشان نشان دادند، تبریک بگویم. این برد را من مدیون اراده بازیکنان هستم. از طرفداران می خواهم که مثل همواره پشتیبانی و حمایت نمایند. با وجود تمام مسائلی که دارند، وارد جزئیات نمی شوم، اما امیدوارم این مسائل هم حل گردد. از غیرت و اراده بازیکنانم امروز من درس های زیادی گرفتم. دم همه آنها گرم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که دو تعویض او باعث پیروزی سرخپوشان شده است، گفت: ما در نیمه دوم سعی کردیم روی ارسال ها عملکرد بهتری داشته باشیم. از بچه ها خواستیم به کناره ها بروند و از ارسال ها استفاده نمایند. خوشبختانه آنها این کار را به خوبی انجام دادند. به خاطر سرعت بازی که در نیمه دوم از خودمان نشان دادیم، کارهای تاکتیکی خیلی خوب شکل گرفت و همانطور که گفتم علیرغم اتفاقات ناگوار و اینکه یک بر صفر عقب بودیم، واقعاً کار سختی داشتیم که ذهنیت قوی می خواست و بچه ها ما این را نشان دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1643

به "گل محمدی: می خواستند ما را بکشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: می خواستند ما را بکشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید