گزارش خبرنگاران از آخرین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس در هرمزگان

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران/هرمزگان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از 10 آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد کرد.

گزارش خبرنگاران از آخرین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس در هرمزگان

جو انتخاباتی در آینده تعیین می کند که ائتلاف خواهم کرد یا خیر

محسن کرمی(قائم مقام اسبق ثبت احوال کشور) که در ستاد انتخابات وزارت کشور جهت داوطلبی نمایندگی مجلس از حوزه مرکزی بندرعباس اقدام به نام نویسی کرده است،در جمع خبرنگاران، در تشریح هدف خود از نامزدی در انتخابات مجلس اظهار کرد: هدف بنده شناسایی مسائل زیرساختی استان و انعکاس آن به مراکز تصمیم گیر کشور به منظور محرومیت زدایی از استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: برنامه دیگر بنده فراهم کردن زمینه استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای نخبگان و اندیشمندان هرمزگانی در مدیریت کشور است.

این داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از ثروت انبوهی در حوزه های مختلف ازجمله انرژی، معادن و دریا برخوردار است، اظهار کرد: استان هرمزگان باید یک استان توسعه یافته در سطح کشور باشد و تاکنون در حق آن اجحاف شده است.

کرمی در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با حمایت طیف خاصی وارد انتخابات شده است یا خیر، اعلام کرد: حضور بنده در انتخابات به صورت مستقل خواهد بود اما با تمامی افرادی که با احساس تکلیف اقدام به ثبت نام کرده اند تا انتخاباتی پرشور را رقم بزنند، رفاقت خواهم کرد.

قائم مقام سابق ثبت احوال کشور در انتها گفت: شرایط و جو انتخاباتی در آینده تعیین می کند که با افرادی ائتلاف خواهم کرد یا خیر و در آینده در خصوص این موضوع تصمیم گیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگاران، محسن کرمی که به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده است، قائم مقامی سازمان ثبت احوال کشور و معاونت امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور را در سوابق کاری خود دارد.

آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در هرمزگان وجود دارد

استاندار هرمزگان گفت: فرآیندهای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرحله به مرحله طبق قانون و بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده به شکل مناسب در هرمزگان در حال انجام است.

فریدون همتی در بازدید از فعالیت های ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس، اعلام کرد: فرآیند اولیه فعالیت های ستاد انتخابات استان هرمزگان از اردیبهشت ماه سال جاری جهت آمادگی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

وی ادامه داد: بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس از دهم آذر همزمان با سراسر کشور، در سه مرکز حوزه انتخابیه در هرمزگان در فرمانداری های شهرستان های بندرعباس، میناب و بندرلنگه آغاز شد و تا شانزدهم آذر ادامه دارد.

استاندار هرمزگان افزود: فرآیندهای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مرحله به مرحله طبق قانون و بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده به شکل مناسب در هرمزگان در حال انجام است.

وی گفت: هیأت های اجرایی انتخابات در شهرستان های استان هرمزگان تشکیل شده است.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با حضور حداکثری مردم در استان هرمزگان وجود دارد.

شمار داوطلبان نمایندگی مجلس در هرمزگان به 82 نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: با ثبت نام 22 داوطلب تا انتها ششمین روز نام نویسی، تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان به 82 نفر رسید.

سعید ناجی ضمن اعلام این مطلب افزود: در ششمین روز نام نویسی، 22 داوطلب در سه حوزه مرکزی، غرب و شرق هرمزگان ثبت نام کردند که شامل 20 داوطلب مرد و 2 زن بودند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان افزود: در این روز در حوزه انتخابیه مرکز استان، 10 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد هشت نفر مرد و دو نفر زن بودند.

ناجی گفت: در حوزه انتخابیه غرب استان 9 نفر و حوزه شرق استان نیز دو نفر ثبت نام کردند که در مجموع به ترتیب در حوزه مرکزی 42 نفر، در حوزه غرب استان 23 نفر و حوزه شرق استان 17 نفر نام نویسی کرده اند.

وی ادامه داد: مجموع داوطلبان مرد در استان به 71 نفر و داوطلبان زن به 11 نفر رسیده است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس، میناب، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از 10 آذرماه آغاز شده و به مدت یک هفته تا شانزدهم آذر ادامه دارد.

این خبر بروزرسانی می شود...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 589

به "گزارش خبرنگاران از آخرین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگاران از آخرین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید