کیهانی: خوشحالم دوره ام تمام شد، عرب: اولویت برگزاری انتخابات است

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرسرت جدید فدراسیون دوومیدانی بعدازظهر امروز یکشنبه با حضور محمدشروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، احسان حدادی و تیموری غیاثی در محل این فدراسیون برگزار گشت. در این مراسم ایرج عرب با خاتمه دوره چهار ساله مجید کیهانی به عنوان سرپرست معرفی گشت.

کیهانی: خوشحالم دوره ام تمام شد، عرب: اولویت برگزاری انتخابات است

مجید کیهانی در این مراسم گفت: پس از حدود 20 سال اولین رئیس فدراسیونی هستم که دوره چهار ساله را به خاتمه برده ام. به هر آنچه گفتیم عمل کردیم و تمام تلاش خود را برای پیروزیت دوومیدانی انجام دادیم. امیدوارم دوومیدانی ما در المپیک پیروز باشد و روزهای خوبی را سپری کند.

ایرج عرب نیز گفت: چند وقت پیش همین مراسم برایم در باشگاه پرسپولیس برگزار شد و از مدیرعاملی خداحافظی کردم. هر فردی در مدیریتش نقاط ضعف و قوتی دارد. از کیهانی هم به خاطر زحماتی که متحمل شد تشکر می کنم.

وی در مورد اهدافش در این دوره گفت: در دوران سرپرستی دو سه موضوع وجود دارد. ابتدا حفظ شرایط فعلی و سپس موضوع برگزاری مجمع است. از وزیر ورزش و داورزنی خواستم که این انتخابات هرچه سریعتر برگزار شود چون این رشته المپیکی است و فرصت زیادی نداریم.

سیدمحمدشروین اسبقیان نیز در این مورد گفت: کیهانی از تمام توانایی اش برای پیروزیت دوومیدانی استفاده کرد و به پیروزیت هایی هم رسید. به عنوان فردی از خانواده دوومیدانی از کیهانی به خاطر زحماتش تشکر می کنم.

اسبقیان ادامه داد: دوومیدانی برای وزارت ورزش حائز اهمیت است و وزیر ورزش و صالحی امیری به این موضوع اذعان دارند. آنها به دنبال کسی بودند که متخصص مدیریت باشد و کارش را بدون حاشیه تا انتخابات پیش ببرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 483

به "کیهانی: خوشحالم دوره ام تمام شد، عرب: اولویت برگزاری انتخابات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهانی: خوشحالم دوره ام تمام شد، عرب: اولویت برگزاری انتخابات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید