کارکنان محیط زیست به صف یاری رسانی به مناطق سیل زده پیوستند

به گزارش تور استانبول، مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حاشیه پویش حمایت از مناطق سیل زده، جمع آوری یاری های نقدی و غیرنقدی کارکنان سازمان محیط زیست برای ارسال به مناطق سیل زده انجام شد.

کارکنان محیط زیست به صف یاری رسانی به مناطق سیل زده پیوستند

به گزارش ایسنا، ژیلا مهدی آقایی ضمن ابزار تاسف از حادثه دلخراش سیل گفت: بعد از این که سیل به سه استان کشور خساراتی وارد کرد، کمیته زنان و خانواده برای رفاه حال خانواده های آسیب دیده، حمایت از آن ها را به دو بخش تقسیم کرد.

وی ادامه داد: بخش اول دریافت یاری های نقدی و غیر نقدی همکاران و دیگر علاقه مندان به محیط زیست از سراسر کشور است و بعد از اتمام جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی این یاری ها در هفته آینده به مناطق سیل زده ارسال می گردد و هر کسی که تمایل به حضور در مناطق را دارد می تواند با این تیم اعزام گردد.

آقایی درباره وظیفه تیم اعزامی به نقاط سیل زده توضیح داد: تمام کوشش ما این است که ابتدا وضعیت معیشتی مردم سامان یابد سپس به معضلات محیط زیستی بپردازیم تا با پیشگیری های هوشمندانه شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست درباره بخش دوم امدادرسانی به مردم گفت: ما تا سرانجام این بحران در کنار مردم هستیم و با انجمن های مردم نهاد مناطق مذاکراتی اجرا شده تا خدمت رسانی در این مناطق به بهترین شکل محقق گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 169

به "کارکنان محیط زیست به صف یاری رسانی به مناطق سیل زده پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکنان محیط زیست به صف یاری رسانی به مناطق سیل زده پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید