کارد به استخوان مان رسیده است، راهی جز فروش امتیاز تیم فوتبال نداریم

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران/هرمزگان مدیرعامل باشگاه خلیج فارس میناب از احتمال فروش امتیاز تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبرداد.

کارد به استخوان مان رسیده است، راهی جز فروش امتیاز تیم فوتبال نداریم

بهنام بهرمانی در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: در دور اول مسابقات که با حضور تیم های پولدار و مطرح در گروهمان حضور یافتیم با یاری استاندار و خیرین توانستیم با اقتدار به عنوان تیم اول راهی دور نهایی شویم.

وی با بیان اینکه در دو اول 500 میلیون تومان هزینه شد که 100 میلیون تومان آن از سوی استاندار هرمزگان پرداخت شد، افزود: اما در مرحله دوم به دلیل عدم حمایت ها و نبود منابع اقتصادی سه بازیکن کلیدی خود را از دست دادیم و حتی در هزینه اعزام تیم هم با مشکل روبه رو هستیم.

بهرمانی با اشاره به اینکه در ملاقات هفته نخست با نماینده یاسوج با ماشین شخصی و هزینه بنزین بازیکنان نیز راهی مسابقه شدیم، گفت: در این ملاقات 11 بازیکن بیشتر نداشتیم که یک بازیکن اخراج و یک بازیکن دیگر مصدوم شد و به دلیل نداشتن یار تعویضی مجبور به حضور 9 نفره شدیم.

وی با بیان اینکه پولی در اندوخته نداریم تا بتوانیم بازیکن جدیدی را جذب کنیم، افزود: دیگر کارد به استخوانمان رسیده و دیگر با تو بمیری و من بمیرم مسائل تیم رفع نمی گردد.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس میناب با اشاره به اینکه با هرکسی که بگویید در استان هرمزگان و منطقه شرق استان صحبت کردم اما هیچ کس یاریی دیگر نمی کند، اظهار کرد: تیم خلیج فارس تنها نماینده میناب نیست بلکه نماینده یک استان است و امیدوارم تا شنبه برای این شرایط فکری گردد وگرنه مجبور به فروش امتیاز تیم هستیم.

وی با بیان اینکه اکنون از شهرستان ماهشهر به دنبال خرید امتیاز تیم خلیج فارس میناب هستند و توافقات اولیه انجام شده است، ادامه داد: مسئولان یا به تیم خلیج فارس یاری نمایند تا در ادامه مسابقات حاضر شویم یا با فروش امتیاز موافقت نمایند چون دیگر راه سومی وجود ندارد.

بهرمانی در انتها با اشاره به اینکه در هر ملاقات خانگی بیش از 4 هزار طرفدار در استادیوم میناب حاضر می شوند، گفت: متأسفانه به جایی رسیده ایم که دیگر نه حامی داریم و نه کسی به فکر پشتیبانی از تیم خلیج فارس میناب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 790

به "کارد به استخوان مان رسیده است، راهی جز فروش امتیاز تیم فوتبال نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارد به استخوان مان رسیده است، راهی جز فروش امتیاز تیم فوتبال نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید