چین: آزمایشگاه نظامی آمریکا را در جستجوی منشاء کرونا بگردید

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، هوا چون اینگ سخنگوی وزارت خارجه چین می گوید مقامات این کشور آماده تداوم همکاری با سازمان بهداشت جهانی در راستای تشخیص منشأ ویروس کووید 19 هستند.

چین: آزمایشگاه نظامی آمریکا را در جستجوی منشاء کرونا بگردید

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وی همچنین یادآوری کرد که بازرسان سازمان باید امکان نشت ویروس از آزمایشگاه نظامی و دیگر تأسیسات خارجی آمریکا را لحاظ نمایند.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این باره اضافه کرد: از آنجا که امکان انتشار ویروس از آزمایشگاه مطرح است؛ اعضای تیم تحقیقاتی سازمان بهداشت جهانی می گویند باید در صورت لزوم، آزمایشگاه های سراسر جهان را رصد نمایند. همان طور که می دانید آزمایشگاه ووهان چین پیشتر مورد بازرسی قرار گرفته است. اما سوال این است که آزمایشگاه فورت دیتریک آمریکا چه زمان درهایش را به روی کارشناسان باز می نماید؟ چرا در رسانه های خارجی اسمی از این آزمایشگاه برده نمی گردد؟

آزمایشگاه فورت دیتریک در مریلند آمریکا مستقر است و زیر نظر مؤسسه تحقیقات ارتش والتر رید که زیرمجموعه پنتاگون است؛ اداره می گردد.

پیشتر سازمان بهداشت جهانی احتمال اینکه کووید 19 از آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان به بیرون نشت پیدا نموده باشد را رد کرد اما بعدها تحت فشار آمریکا مدعی شد که تحقیقات در این زمینه هنوز کامل نشده است.

دولت جو بایدن دموکرات میخواهد با سیاسی کردن ویروس کرونا، پکن را از بابت شیوع آن مقصر جلوه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1554

به "چین: آزمایشگاه نظامی آمریکا را در جستجوی منشاء کرونا بگردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: آزمایشگاه نظامی آمریکا را در جستجوی منشاء کرونا بگردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید