وزیر دادگستری آمریکا تقلب گسترده در انتخابات را رد کرد

به گزارش تور استانبول، وزیر دادگستری آمریکا ادعای دونالد ترامپ درباره بروز تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را رد کرد.

وزیر دادگستری آمریکا تقلب گسترده در انتخابات را رد کرد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشتیدپرس، ویلیام بار وزیر ددادگستری آمریکا در رد ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری گفت که هیچ گونه تقلب گسترده ای صورت نگرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ویلیام بار افزود: وزارت دادگستری شواهدی از تقلب گسترده که بتواند نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در آمریکا را تغییر دهد، کشف نکرده است.

وزیر دادگستری آمریکا افزود: وزارت دادگستری آمریکا هیچ گونه سند و مدرکی دال بر بروز تقلب گسترده در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را کشف نکرده است.

ویلیام بار به آسوشیتدپرس گفته که دادستان های فدرال و اف بی آی تحقیقاتی درباره ادعای تقلب در انتخابات انجام داده اند، اما هنوز مدرکی که صحت این ادعا را تایید کند، به دست نیاورده اند.

رئیس جمهور آمریکا اخیرا در گفت وگو با فاکس نیوز با انتقاد از وزارت دادگستری گفت که اثری از وزارت دادگستری آمریکا در فرایند بررسی شکایت های انتخاباتی نبوده است.

دونالد ترامپ با حمله به اف بی آی و وزارت دادگستری آمریکا تاکید کرد که آنها تقلب های گسترده انتخاباتی را بررسی نکردند.

وی در حالی بارها مدعی شده است که جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا با تقلب گسترده در انتخابات نوامبر پیروز شده است که مقام های قضایی گفته اند ستاد انتخاباتی و وکلای ترامپ اسناد و شواهد معتبری را برای اثبات این ادعا ارائه نکرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1373

به "وزیر دادگستری آمریکا تقلب گسترده در انتخابات را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دادگستری آمریکا تقلب گسترده در انتخابات را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید