نامزد بایدن برای ریاست اطلاعات ملی متمرکز بر چین و کرونا

به گزارش تور استانبول، مدیر اطلاعاتی مورد نظر جو بایدن در جلسه استماع در کنگره به دنبال تبیین سیاست های خود در موضوعات مختلف ازجمله چین خواهد بود.

نامزد بایدن برای ریاست اطلاعات ملی متمرکز بر چین و کرونا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، به گفته یک مقام دولت انتقالی جو بایدن، آوریل هینز، یکی از مدیران سابق سیا و کاخ سفید که مهره انتخابی بایدن برای پست مدیریت اطلاعات ملی آمریکا امروز در کنگره بر ادامه سیاست نظارت بر چین و سازمان های جاسوسی مطبوعاتی برای یاری به حل بحران کووید 19 تاکید خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

هینز در جلسه استماع امروز خود بر ادامه جمع آوری اطلاعات به منظور حمایت بلند مدت از غلبه بر چین و حمایت از کوشش های سریع برای مقابله با اقدامات پکن تاکید خواهد نمود.

به گفته یک مقام اطلاعاتی هینز در این جلسه به سناتورها خواهد گفت که یکی از ماموریت های او اطمینان از استفاده از توانمندی های منحصر بفرد آژانس های جاسوسی برای مقابله با بحران کووید-19 و همچنین توجه به چالش های بلند مدت بحران های بیولوژیک در آینده و شناسایی آنها پیش از تبدیل شدن به بیماری های فراگیر خواهد بود.

وی همچنین به عنوان فرد مورد نظر بایدن به صورت غیرمستقیم به دنبال خط مشی متفاوتی با دولت ترامپ خواهد بود و به این موضوع اشاره خواهد نمود که برای حمایت از یکپارچگی جامعه اطلاعاتی، مدیر اطلاعات ملی باید بر روی این مسئله پافشاری کند که در حوزه اطلاعات هیچ جایی برای دخالت سیاست وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1428

به "نامزد بایدن برای ریاست اطلاعات ملی متمرکز بر چین و کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزد بایدن برای ریاست اطلاعات ملی متمرکز بر چین و کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید