میگ-31 روسیه هواپیمای جاسوسی آمریکا را رهگیری کرد

به گزارش تور استانبول، ارتش روسیه از رهگیری یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا که قصد ورود به حریم هوایی روسیه را داشت، اطلاع داد.

میگ-31 روسیه هواپیمای جاسوسی آمریکا را رهگیری کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی ناوگان روسیه در اقیانوس آرام امروز آدینه اظهار داشت ارتش روسیه با یک جنگنده میگ -31 هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز آب های اقیانوس آرام در نزدیکی مرز های روسیه را رهگیری نموده است.

بر اساس اعلامیه ارتش روسیه، سیستم های کنترل حریم هوایی روسیه یک هدف هوایی را بر روی آب های اقیانوس آرام شناسایی کردند که به مرز های فدراسیون روسیه نزدیک می شد. برای شناسایی هدف هوایی و جلوگیری از ورود غیرقانونی آن به حریم روسیه، یک جنگنده گشتی میگ -31 نیرو های پدافند هوایی منطقه نظامی شرقی اعزام شد تا هدف را رهگیری کند.

جنگنده میگ -31 هدف هوایی را به عنوان یک هواپیمای جاسوسی استراتژیک RC-135 آمریکا تشخیص داد و هواپیما را رهگیری کرد. هنگامی که هواپیمای آمریکایی از مرز های روسیه دور شد، میگ -31 به پایگاه بازگشت.

بر اساس این اعلامیه پرواز جنگنده روسی کاملاً مطابق با قوانین بین المللی استفاده از حریم هوایی انجام شد.

چندی پیش نیز یک هواپیمای جاسوسی آمریکا قصد داشت از همین جهت وارد حریم هوایی روسیه شده و عملیات جاسوسی انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1613

به "میگ-31 روسیه هواپیمای جاسوسی آمریکا را رهگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میگ-31 روسیه هواپیمای جاسوسی آمریکا را رهگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید