مومنی: نوازی باید مقررات آموزشگاه استقلال را رعایت و ادبیاتش را درست کند، اجازه نمی دهم کسی من را دور بزند

به گزارش تور استانبول، مدیر آموزشگاه باشگاه استقلال گفت: محمد نوازی باید مقررات آموزشگاه باشگاه استقلال را رعایت کند.

مومنی: نوازی باید مقررات آموزشگاه استقلال را رعایت و ادبیاتش را درست کند، اجازه نمی دهم کسی من را دور بزند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد نوازی مربی تیم جوانان استقلال قصد اضافه نمودن چند بازیکن به لیست تیم را داشت و مدعی شد که محمد مومنی مدیر آموزشگاه استقلال اجازه این کار را به او نداده و می خواسته بازیکنان خودش را به لیست اضافه کند. به همین دلیل، از حضور او در محل تمرین جوانان جلوگیری شده است.

مومنی در گفت وگو با خبرنگاران، در واکنش به اظهارات نوازی گفت: نوازی انسان و بازیکن بزرگی بود، اما چند توصیه به او می کنم. اگر نوازی می خواهد مربیگری را ادامه دهد، باید کت و شلوار دوران بازیگری را بیرون انداخته و کت و شلوار مربیگری بر تن کند. نوازی باید ادبیاتش را تغییر دهد. بزرگ تر از ما در فوتبال حضور دارند، اما بعضی ها انسان نیستند و هیچ جایگاهی ندارند.

مربی باید راه های تعامل برای پیشرفت کارش را بلد باشد. وی با بیان این جمله ادامه داد: در زمین فوتبال، حرف یک نفر پیش نمی رود و اگر اینطور بود 11 نفر داخل زمین نبودند و چند نفر روی نیمکت نمی نشستند. قوانین و مقررات اینجا تعیین است و بنده باید جوابگو باشم. نوازی یک رده دارد و به من جوابگوست نه باشگاه. من مدیر آموزشگاه هستم و ایشان باید یاد بگیرد که به مدیر آموزشگاه پاسخ دهد. دور زدن در فوتبال همواره باب است، اما نه کسی را دور می زنم و نه اجازه می دهم کسی من را دور بزند.

مدیر آموزشگاه استقلال توضیح داد: با نوازی همواره تعامل داشته و همه چیز را گفته بودم. به او اعلام کردم می توانید بازیکنی معرفی کنید که کیفیت و نامش در حد باشگاه استقلال باشد. به هیچ مربی اجازه نمی دهم که نام بازیکنی که کیفیت پایین داشته باشد را، ثبت کند. به نوازی گفتم از نظر من، این بازیکنانی که اشاره شده نباید در لیست تیم باشند که پاسخش این بود از نظر فنی او تأیید می نماید چه کسی باشد.

مومنی اضافه نمود: من مدرس فوتبال بودم و به همه چیز اشراف دارم. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال برای آموزشگاه، من به عنوان مدیر آموزشگاه می توانم تصمیم بگیرم. به نوازی گفتم بازی های دوستان را نگاه کردم و دیدم از نظر فنی کیفیت خوبی برخوردار نیستند. فکر می کنید چرا به نوازی گفتم باید 20 بازیکن در لیست باشند؟ برای اینکه راه نوازی را ببندم گفتم فقط 20 بازیکن در لیست باید قرار بگیرند. نمی دانم پشت این بازیکنان چه حاشیه هایی وجود دارد، اما نوازی درخواست ما را قبول نکرد و با باشگاه صحبت کرد. ایشان باید اول با من صحبت می کرد. از آدم بله قربان گو متنفرم، اما آدمی می خواهم که من را توجیه نموده و من نیز او را توجیه کنم.

وی گفت: اگر کسی آمد و ادعا کرد که مومنی گفته بیا و این پول را بده، در خدمت باشگاه هستم تا هر طور که شده درباره من تصمیم بگیرد. منافع باشگاه استقلال برای من از همه چیز مهم تر است. برای اینکه شخصیت باشگاه استقلال و در رأس آن مدیریت باشگاه زیر سؤال نرود، باید عدل و عدالت را رعایت کنم. ابزار دست من بوده و تصمیم گیرنده هستم و ایشان (نوازی) باید قوانین آموزشگاه را رعایت کند. اینجا من مدیر آموزشگاه هستم و به کسی اجازه نمی دهم هر طور که دوست دارد، رفتار کند. نوازی هم از این قاعده مستثنی نیست.

کسی حق ندارد این 4 بازیکنی که نوازی گفته را در لیست قرار دهد. مومنی با بیان این جمله گفت: اگر کمیته فنی چهار بازیکن مذکور را تأیید کند، من از آموزشگاه می روم. به آقایان گفتم باید چند بازیکن ملی بیاورید و اگر نمی توانید اشکالی ندارد، بازیکنی اضافه نمی کنیم و از رده های پایه بازیکنانی روی نیمکت می گذاریم. باید برای رده های پایه بسترسازی داشته باشیم، اما ایشان گفت که تصمیم گیرنده او است و شما چنین حقی ندارید. من برای نوازی مقرراتی گذاشتم که سرپیچی نکند. نامه دادم که این چهار بازیکن نباشند. پدرهای این بازیکنان معترض شدند و به آنها گفتم که چند روز قبل نامه داده بودم، اما سرمربی به آنها اطلاع رسانی ننموده بود.

مدیر آموزشگاه استقلال گفت: بهتر است دستورالعمل فدراسیون فوتبال برای آموزشگاه را بخوانند و بدانند وظایف آموزشگاه چیست. وظایف مدرس آموزشگاه چیست. بهتر است نوازی اطلاعاتش را بیشتر کند و سپس جوابگو باشد. اینجا همه چیز بر اساس نظم و انضباط است. از ساعت 8 صبح تا شب در آموزشگاه هستم و به همه چیز اشراف دارم. سعی می کنم با بضاعت باشگاه امکاناتی برای بازیکنان فراهم نمایند. اگر اشتباهات و مشکلاتی داریم، شاد می شوم که بگویند. اینکه بگویند دریافتی داشتیم یا پولی می خواستیم بگیریم، درست نیست. هر کسی اطلاعاتی از این قبیل ماجراها دارد، درِ آموزشگاه باز بوده و جوابگو هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 213

به "مومنی: نوازی باید مقررات آموزشگاه استقلال را رعایت و ادبیاتش را درست کند، اجازه نمی دهم کسی من را دور بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: نوازی باید مقررات آموزشگاه استقلال را رعایت و ادبیاتش را درست کند، اجازه نمی دهم کسی من را دور بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید