مقاله: دلایل افزایش سریع قیمت مسکن در کانادا در مقایسه با آمریکا

به گزارش تور استانبول، در گزارش به این نکته اشاره می گردد که فرایند افزایش و نوسان قیمت املاک و مستغلات مسکونی و غیر مسکونی تا سال 2015 همزمان بودند. در سال 2015 قیمت املاک مسکونی افزایش یافته و اختلاف 15درصدی بین املاک مسکونی و غیر مسکونی به وجود آمد.BMO به بیان این نکته می پردازد که چنانچه محدودیت های عرضه دلیل افزایش قیمت املاک و مسکن بود باید بر املاک غیر مسکونی نیز تاثیر می گذاشتند.

مقاله: دلایل افزایش سریع قیمت مسکن در کانادا در مقایسه با آمریکا

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اد گلیسر و جوزف گیورکو، دو استاد دانشگاه در آمریکا درباره بازار مسکن در آمریکا تحقیق و آنالیز کردند و به این نتیجه رسیدند که وقتی عرضه مسکن در یک کلان شهر خاص بیش از حد با قوانین تنظیم بازار محدود گردد، قیمت مسکن افزایش یافته و رشد جمعیت نیزبه نسبت سطح تقاضا کاهش خواهد یافت.

در مقاله ای مرتبط، گلیسر و همکارانش دلایل گرانی مسکن در منهتن را مورد آنالیز قرار دادن و به این نتیجه رسیدند که قوانین و محدودیت های استفاده از زمین باعث دو برابر شدن هزینه های ساخت و ساز در این شهر شده است.

همچنین طبق آمارهای سازمان همکاری مالی و توسعه، تعداد مناطق شهری در کانادا بیشتر از آمریکا نیست و نسبت زندگی در شهرهای عظیم در کانادا نیز اصلا نامتناسب نیست.

به بیان دیگر محدود کردن ساخت و ساز جدید در کنار افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت ها می گردد. بنابراین برای اینکه سرعت افزایش قیمت های مسکن از افزایش درآمد و هزینه های ساخت و ساز پیشی نگیرد، باید ساخت و ساز مسکن تسهیل گردد.

منبع مقاله: دلایل افزایش سریع قیمت مسکن در کانادا در مقایسه با آمریکا

انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1503

به "مقاله: دلایل افزایش سریع قیمت مسکن در کانادا در مقایسه با آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دلایل افزایش سریع قیمت مسکن در کانادا در مقایسه با آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید