مطهری: حتماً هیئت مدیره پرسپولیس، فوتبال را بهتر از ما می فهمد!، کار رضاییان حرفه ای نبود

به گزارش تور استانبول، مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط موجود و در جریان بودن مسابقات لیگ، اقدام بازیکن پیشین این تیم را غیرحرفه ای خواند.

مطهری: حتماً هیئت مدیره پرسپولیس، فوتبال را بهتر از ما می فهمد!، کار رضاییان حرفه ای نبود

به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در نشست خبری بعد از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و بازی تحت کنترل ما بود. با توجه به نوعی فوتبالی که ذوب آهن بازی می کرد از خطوط آنها استفاده کردیم و به موقع گل زدیم. مالکیت توپ را هم در اختیار داشتیم اما در نیمه دوم ذوبی ها جسارت بیشتری داشتند و در لحظاتی بهتر از ما بودند و در نهایت گل تساوی را خوردیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم نتوانستیم مالکیت بازی را مثل همواره در اختیار داشته باشیم و در بخش حمله نتوانستیم توپ را حفظ کنیم. به همین دلیل دچار مشکل شدیم و نتوانستیم در نیمه دوم از توپ ها استفاده کنیم و اسیر ضد حمله و حملات سریع حریف شدیم. در هر صورت بازی خوبی بود اما یکسری اتفاقات می افتد که در شأن و برازنده فوتبال نیست و جز اینکه بگوییم تأسف می خوریم، چیز دیگری نمی توانیم بگوییم.

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد بودند جدایی بشار رسن روی پرسپولیس تأثیری ندارد، شما هم الان همین نظر را دارید؟ مربی تیم پرسپولیس در واکنش به این سوال گفت: من و یحیی همواره اعتقادمان این است که کار گروهی به هر بازیکنی ارجحیت دارد، ولی اگر هیئت مدیره این حرف را گفته، حتماً آنها فوتبال را بهتر از ما می فهمند و حتما تأثیری ندارد!

مطهری در خصوص صحبت های روز گذشته رامین رضاییان و علاقه او برای حضور در پرسپولیس گفت: در اینکه رضاییان بازیکن توانمند و خوبی است شکی نیست، ولی ما آنقدر درگیر مسابقات هستیم که فکر می کنم این مسائل تیم را دچار حاشیه می نماید. الان زمان جابجایی نبوده و طرح این مسائل حرفه ای نیست. نمی دانم چه اتفاقی در فضای مجازی می افتد. در اینکه رامین رضاییان بازیکن توانمندی است شکی نیست، اما فکر می کنم زمان خوبی برای این صحبت ها نیست. باید باشگاه صحبت کنیم و ببینیم شرایط رضاییان چطور است. فکر می کنم قرارداد او خیلی بالا است و بعید می دانم این انتقال امکان پذیر باشد.

وی درباره تعویض های تیم پرسپولیس در خط حمله و عملکرد مهاجمان این تیم نیز گفت: همانطور که گفتم همواره کار تیمی برای ما ارجحیت دارد و همه باید در پازل تاکتیکی ما باشد. باید بیشتر تمرین کنیم. قبول داریم امروز خیلی در بخش هجومی موثر نبودیم، ولی ما همین بچه ها را داریم و باید بیشتر کوشش کنیم و زحمت بکشیم. اینها بازیکنان جوانی هستند. آنها را خیلی زیر فشار گذاشتیم. باید کاری کنیم که از لحاظ روانی و فنی به حدی برسند که مشکل تیم را در خط حمله حل نمایند.

مربی پرسپولیس در خصوص دلایل عملکرد متفاوت پرسپولیس در نیمه اول و دوم یادآور شد: در نیمه اول خیلی خیلی تیم بهتری بودیم، ولی بخشی از این اتفاق به مسائل انگیزشی ذوب آهن برمی شود که چیزی برای از دست دادن نداشت و با جسارت بیشتر بازی کرد. بخشی هم به این بازمی شود که بچه های می خواستند از یک گل خود دفاع نمایند. در حالی که بین نیمه هم با بازیکنان صحبت کردیم که حتی برای گل دوم بروند. متأسفانه این بیشتر ذهنی است و دستور تاکتیکی نیست که تیم عقب بیاید. فوتبال است و مسابقات جریان دارد. در لیگ این اتفاق می افتد. تیم های دیگر هم زحمت می کشد و این اتفاقات اجتناب ناپذیر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1410

به "مطهری: حتماً هیئت مدیره پرسپولیس، فوتبال را بهتر از ما می فهمد!، کار رضاییان حرفه ای نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: حتماً هیئت مدیره پرسپولیس، فوتبال را بهتر از ما می فهمد!، کار رضاییان حرفه ای نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید