مربی صنعت نفت: آماده ایم تا بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم، قطعاً دنبال دفاع کردن نخواهیم بود

به گزارش تور استانبول، آنتوان اوسنیک، مربی اسلوونیایی صنعت نفت آبادان از آمادگی تیمش برای رویارویی با پرسپولیس یاد کرد و گفت که زردپوشان در این بازی فقط دفاع نمی نمایند.

مربی صنعت نفت: آماده ایم تا بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم، قطعاً دنبال دفاع کردن نخواهیم بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آنتوان اوسنیک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب گفت: به طور معمول ما فردا یک بازی سخت داریم. مثل تمام بازی ها، مسابقه فردا صفر - صفر آغاز می گردد و ما آماده ایم تا بازی خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که بازی را نبازیم و اگر این اتفاق رخ دهد، شانسی هم برای برد خواهیم داشت. اسکوچیچ در اتوبوس به بازیکنان گفت که اگر در طول بازی تمرکز داشته باشند و خواسته های تاکتیکی او را برآورده نمایند، می توانیم نتیجه بگیریم.

مربی اسلوونیایی صنعت نفت آبادان گفت: خیلی مهم است که با سازماندهی مناسب، بازی را آغاز و به خاتمه برسانیم. استراتژی مان این است که اول در دفاع پیروز باشیم و سپس به حمله فکر کنیم. قطعاً دنبال دفاع کردن نخواهیم بود.

اوسنیک در واکنش به اینکه گفته می گردد سیروان قربانی به خاطر دستوری که از مدیریت باشگاه به اسکوچیچ رسیده است، دیگر در صنعت نفت بازی نمی کند، گفت: این تصمیم را سرمربی تیم گرفته است، نه تنها در خصوص این بازیکن، بلکه در رابطه با بازیکنان دیگر براساس حریف تاکتیک مان را اتخاذ می کنیم. مدیریت باشگاه صحبتی نکرده است و هیچ وقت در تیم ما کسی از بیرون نمی تواند بگوید چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 373

به "مربی صنعت نفت: آماده ایم تا بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم، قطعاً دنبال دفاع کردن نخواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی صنعت نفت: آماده ایم تا بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم، قطعاً دنبال دفاع کردن نخواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید