لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرحله سازگاری با کرونا

به گزارش تور استانبول، رئیس جمهور گفت: همه باید بدانند که اجرای مرحلهسازگاری با کرونا هرگز به معنای کمرنگ شدن مقابله با این بیماری و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه نیست و باید همچنان نسبت به رعایت آنها اهتمام داشته باشیم.

لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرحله سازگاری با کرونا

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، حسن روحانی روز آدینه در مصاحبه با سعید نمکی اظهار کرد: باید کوشش کنیم تا مرحله سوم مدیریت مقابله با بیماری کوید 19 تحت عنوان سازگاری با کرونا نیز با رعایت کامل تمامی دستورالعمل ها و ارائه آموزش ها و اطلاع رسانی لازم وکافی، به بهترین شکل در کشور اجرا گردد تا زندگی، معیشت و سلامت مردم توامان با هم حفظ گردد.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید همه دستگاه ها و بخش های مرتبط نسبت به چگونگی اجرای برنامه ریزی های لازم برای این مرحله آگاهی داشته باشند، گفت: هدف از اجرای مرحله سازگاری با کرونا، تامین سلامت مردم و حفظ جان خبرنگارانن، در کنار فعالیت پویای کسب و کارهاست.

روحانی با اشاره به افزایش نسبی آمار ابتلا به کرونا در بعضی استان ها و شهرها، اظهار داشت: باید با همکاری کمیته تبلیغات ستاد ملی مقابله با کرونا سیاست های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تقویت شده و صدا وسیما، رسانه ها و فضای مجازی همانند روزهای اولیه شیوع این بیماری در راستای رعایت دستورالعمل ها فعالیت نمایند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت وگو گزارشی از آخرین شرایط کشور در مقابله با کرونا و مباحثی که قرار است در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا آنالیز گردد به رئیس جمهور ارائه کرد.

4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1051

به "لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرحله سازگاری با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرحله سازگاری با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید